De films en de dvd - Deel 1,2 en 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony

Administrator
Medewerker
Zoals jullie hebben kunnen lezen in de laatste nieuwsbrief staan op 1 na alle Fallas films online. Dat er nog 1 gemaakt moet worden heeft niks te maken met de film zelf. Ik was hem gewoon vergeten. En omdat ik ben begonnen met het editen van de films die op de dvd komen laat ik de laatste film voor internet even voor wat het is (komt binnenkort).

Nu net heb ik de eerste film van voor de dvd he Lees Meer....

Tony

Administrator
Medewerker
Nou daar zijn we weer. Niet dat ik de laatste dagen stil heb gezeten maar eindelijk heb ik de fout gevonden waar ik naar op zoek was. Het ergste in dit geval is. is dat de fout bij me eigen ligt (Het zal weer eens niet zo zijn).

Na dagen van lezen en testen heb ik van de week de dvd die ik gemaakt had op onze server gezet en gisteren de link naar een aantal mensen in de chat en msn doorgestuurd. Van de reacties raakte ik een beetje in de war. Van zeer goed naar goed en niet naar slecht wat ik zelf van de dvd vond.

Uiteraard aan de mensen gevraagd hoe hun de dvd bekeken en daar kwam de bekende aap uit de mouw. Heb ik al die tijd de test dvd's op me xbox afgespeeld die via een doodgewone scart met me HD tv in verbinding staat. Dat is dus niet goed. Gisteren direct de dvd opnieuw gebrand en in de PS3 gepropt die wel via ...LEES MEER

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan