De dag der dagen! Het is zover!

Tony

Administrator
Medewerker
Sjow mensen,

Het is weer zo ver! De dag der dagen is aangebroken.
Voor ons betekend dat 1 dag heel veel plezier maken en daarna eindelijk weer een paar weekjes rust. het klinkt gek maar het hele FPM team is ook wel weer even toe aan wat rust. Waar veel mensen pas in November of zelfs eind December het vuurwerk weer interessant gaan vinden zijn we in 2011 echt het hele jaar onafgebroken aan de slag geweest. Zowel voor als achter de schermen. Maar dat we rust nodig hebben neemt niet weg dat we er super veel plezier hebben beleefd.

Dit was het beste jaar voor en van Freakpyromaniacs ooit. Gigantische bezoekersaantallen, veel nieuwe leden, een nieuwe website en weer fantastische oud en nieuwe festivals bezocht. Als hoogtepunt kan ik ons 10 jarig bestaan noemen, wat voor ons 10 jaar geleden gewoon ondenkbaar was is nu gewoon een way of life geworden.

De cameras staan op te laden, de mentale wekker is gezet en de branders zijn bijgevuld. Wij bedanken iedereen voor het bezoeken van onze website. Een hele dikke thanks want zonder jullie bezoekjes is het ook niet leuk om te doen. Blijf ons dus vooral bezoeker want op 20 Januari vertrekken wij naar China en zullen daar het Chinees nieuwjaar gaan meemaken en dat betekend maar 1 ding; ALLES LOS!

Veel plezier morgen en wees voorzichtig. Je oog, vingers, handen en voeten en uiteraard ook je leven zijn onbetaalbaar en vuurwerk is het niet waard om daar maar ook iets van te moeten missen.

Mannen en Vrouwen! ALLES LOSSSSSSSSS

mitchy112

Registered User
Haha ik herken het helemaal het stukje, camera's staan op te laden....
Was net even alles aan het voorbereiden, het is mooi om te zien hoe groot FPM is geworden, hoe het nog steeds klein is gebleven. Het ons kent ons gevoel, daarbij wil ik iedereen hier weer een mooi oud en nieuw wensen jongens/mannen!

Pancake77

Registered User
Haha daar zeg je wat Toon...*plugged camcorder in de oplader* .... net klaar met de opbouw pfff.

Iedereen have fun en wees voorzichtig, veiligheid voorop!!!

nog 9 uur te gaan tot de 1ste knalbak :p

elmo

FPM Moderator
Iedereen een heel fijne dag gewenst vandaag,hou het veilig en tot ziens in 2012.Dan gaan we er weer 364 dagen keihard tegenaan.

En voor straks volgas knallen!

andre1

Registered User
heyyy tony en crew als 1e thnx voor weer een jaar fpm zit toch een hoop vrije tijd in.
verder wens ik voor iedereen een goede jaarwisseling en veel stook plezier,let op de ogen vingers en andere ledematen ook die hebben we weer nodig komend jaar.
andre1

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Heeft iemand een pilletje voor mij om de kruitstress tot 10:00 uur te onderdrukken?
Ik kan niet slapen...

Aan iedereen een kei gaaf oud en nieuw.
Ga lekker stoken, geniet er van en hou het leuk.
Ik heb er zin in, ik zit de laatste uren alleen maar te denken en bepaalde stukken vuurwerk.
Hoe knalt de legale rol, hoe gaan de Lesly daylight cakes, o ja ik heb ook nog een parachute pot.
Enz, enz, enz ik wordt er compleet koekwous van. (Maar dat ben je toch al Gerco?)

Jongens nogmaals een tof oud en nieuw.
En als ik tijd heb kom ik in 2012 nog wel een keertje langs hier op FPM....:hehe!:

edje30

Registered User
heren en dames een veilige en hele fijne dag geniet er van het is maar 1 dag alvast een fijne jaarwisseling en tot ziens in 2012 :happy:

k0ennn

Registered User
Vanuit zaandam ook allemaal een hele fijne jaarwisseling toegwenst.
maak er een mooie dag van die nooit van ons afgenomen zou mogen worden !

grtz.

PyroPlop32

Registered User
Ieder jaar lijkt de kruitstress toe te nemen, ook dit jaar zal een hele gekke oud nieuw gaan worden samen met een mede aantal liefhebbers, en het weer lijkt ook nog eens mee te zitten

Iedereen een hele fijne en veilige dag toegewenst !

en vanaf morgen kunnen we weer naar Fallas toeleven !
( en een paar naar de china trip !! )

Red Eagle

Registered User
Vanuit Duitsland ook een hele goede jaarwisseling gewenst!!
Hou alles eraan want je hebt het nog hard nodig.
Veel plezier en tot ziens in 2012!

Bovenaan