De bunkers moeten leeg escalatie

shinji

Moderator
Medewerker
Het was weer een mooi oud&nieuw, dit jaar samen gevierd met het escalatieteam. Onder het genot van lekkere hapjes en veel groenen thee mooie projectjes gestookt, toen het op z'n einde liep nog even de restjes uit de bunkers gehaald, hier het resultaat.

Moontan

Moderator
Medewerker
Fenomenaal Rick. Topshow, met 2 elementen waar jij dol op bent: mooie kleurtjes en escaleren!!

AWG

Registered User
defensie is uitgekleed, maar gelukkig is het escalatie-team er nog om de russen angst aan te jagen.(geen tupolev gezien of gehoord die nacht):hehe!:

wat een feest moet dat geweest zijn.:happy:

shinji

Moderator
Medewerker
Mooiste stukje van de film vind ik zelf het vuur in het begin, daar ligt bijna 8 uur stoken lekker te fikken, man wat heb ik genoten van deze editie.

Koetje

Registered User
Welk potje is die met die spinner in het laatste filmpje? De eerste dan, de laatste is volgens mij Light of Heaven 2.0

shinji

Moderator
Medewerker
Welk potje is die met die spinner in het laatste filmpje? De eerste dan, de laatste is volgens mij Light of Heaven 2.0

Geen flauw idee eigenlijk. Zou zomaar de Rainbow Twinkler kunnen zijn, andere potjes die hier geschoten zijn: 2-pack extr., The Beast, Nympho en Spinning to Multi Color ( dit was de laatste)

Bovenaan