De beste wensen allemaal!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik moet gisteren heel even bijkomen maar beter laat dan nooit wil ik vanuit de crew en mezelf iedereen een geweldig en vooral gezond 2011 wensen. Wij hebben eindelijk in 2010 (na 9 jaar) online kunnen zijn in de drukste tijden van het jaar en dat doet ons erg goed waardoor we weer extra veel zin in 2011 hebben.

Wij hopen dat jullie ons in 2011 weer massaal blijven bezoeken!

Een greep uit de statistieken

Leden: 30.368
Drukste dag unieke bezoekers: 21.152
Drukste dag Page hits: 2.308.905 (2 miljoen)
Page hits 2010: 83.662.098 (83 miljoen)
Unieke bezoekers in December: 219.303

Een paar mooie cijfers vinden wij zelf! Keihard de gekste BOEM!

Laatst bewerkt:

NJPB_

Registered User
Van Hetzelfde! Blijf zeker de site bezoeken, mijn vuurwerkgevoel is na dit nieuwjaar 10x versterkt!

DioR

Registered User
Jullie ook de beste wensen. Dat dit jaar weer een mooi vuurwerkjaar mag worden. Op naar de maand maart!

P.s. ik kan niet wachten op de nieuwe dvd en de films die online komen!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb wat statistieken in de eerste post gezet.
In december missen we helaas 7 dagen van de logs ivm de verhuizing. Dus we mogen er zo een 60.000 unieke bezoekers bij rekenen.

Rooble

Registered User
Jij/Jullie ook de beste wensen. Op mooie films en nieuwe producten!!! en uiteraard veel geluk en gezondheid!

shadow13

Registered User
Ik wens hierbij de hele crew van FPM en alle leden een waanzinnig knallend en heel gelukkig 2011 toe.Laat ons dit jaar maar weer genieten van al het moois dat er in de wereld op vuurwerkgebied te zien is.

ief

Registered User
De beste wensen voor de crew van FPM en uiteraard ook aan alle bezoekers.
En nog een hele grote thanks voor alle info die jullie het afgelopen jaar op de site hebben gezet.
Dit heeft er mede voor gezorgd dat mijn oudejaarsavond super was.(ik had geen een tegenvallende pot en dit te danken aan jullie video collectie).
Dus keep up the good work en het beste voor 2011.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
iedereen de aller beste wensen en een gezond 2011.
de cijfers zien er goed uit. belooft heel wat goeds voor 2011.

Jie

Registered User
Alle members van deze mooie site een goed 2011 gewenst, met veel gezondheid, geluk en knallende shows waar dan ook..

gietjo

Registered User
Ook ik ga hier iedereen een te gek 2011 toewensen, en dat we hier weer een hoop nieuws mogen ontvangen.

elgielo

Registered User
Iedereen het beste voor 2011.
Dat het maar een gelukkig, gezond en knallend 2011 voor iedereen mag zijn.

En tony gefeliciteerd met deze indrukwekkende cijfers!
Op naar de 40.000

proost

saljo

Registered User
Aan alle freaks: maak er een mooi jaar van!
Aan FPM: tnx voor het mogelijk maken van dit platform en zal zeker in 2011 jullie site regelmatig bezoeken..freak, freak yoh.

Jean Cross

Registered User
Eindelijk 2010 is foetsie.! :D

Dit jaar gaat leuker en beter worden voor all.! (Lol, optimistisch blijven he ;))

Goed jaar iedereen en op naar 2012 ;)

Gr, Jeffrey

Bovenaan