De beste Multicolour e/o Peony anno 2011

bridge

Bronzen Member
Er is de laatste jaren een explosie aan potten met Goud, Willows, Spiders, Palmen en Crowns.

Nu wil ik dit jaar ook weer eens een klassiek colour project wegzetten.

Wie helpt? wat zijn op dit moment nou echt goeie peony-batterijen? Mag multicolour maar ook single colour zijn. Weet je trouwens iets dat zelfs een dahlia genoemd mag worden? die mag je ook noemen!

alvast bedankt, Bridge.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Multi-colour per boeket: Pisces (zodiac, lesli)
meerdere peonies in kleuren > Cafferata, Showtime, Colorfull peony

Koetje

Registered User
Freezing Steel van Royal zou misschien wel aanvulling kunnen zijn, even afwachten hoe die op demo´s presteert.
Wel weer een met een knetter finale, helaas.

Gorgel

Registered User
Bedankt voor deze tip heren! Het is idd meer 'n dahlia omdat de sterren niet mooi rond worden weggeschoten maar naar beneden afbuigen maar dit is wel wat ik zoek!!

Welke cake is dit eigenlijk? Merk en naam?

Laatst bewerkt:

genius

Registered User
Laat ik deze eens aanvullen: De Lights in Heaven van Vuurwerk Orthen. De beste multicolor peony cake die er op dit moment te krijgen is:
Op film komt ie misschien niet goed over maar geloof mij, beter is er niet. Grote effecten, heldere kleuren, geen sporen achter de sterren, hulde aan Royal Fireworks.

Credits gaan naar Heartworm

Laatst bewerkt:

Richardus

Registered User
Viper van Hardix
Coupe d'Etat van Zena
City Lights, New Kids on the Block van Bonfireworks
inderdaad Lights of Heaven en Freezing Steel van Royal
Coloured Peonies van Cafferata/Showtime

en er zijn nog wel wat meer, zeker cakes waar multicolour of mooie heldere kleur peonies in zitten. Puur enkel gekleurde peony cakes zijn wat moeilijker te vinden, multicolour of niet.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Bne ik helemaal met je eens.
Lights of Heaven is nu de multi-colour cake van NL.
Op 2/3 volgens de Furto(Camorra) van WTV en de Pisces van Lesli, maar wel op respectabele afstand.

Bovenaan