de beste bolpijlen!

hammie

Registered User
Wie kan mij vertellen welke de beste bolpijlen zijn!
Merk van weco of bonbridge of andere merken.
Welke zijn het mooist en toch ook niet zo duur?
Hammie........

Feuerwerk

Registered User
De beste bolpijlen zijn de maestro bolpijlen van weco (100mm), dan heb je nog de zink 930 (100mm) en de ariane 250 (100mm) pijlen van bonbridge. Die laatste is met KvK te kopen bij alpeco.

strijkerpistool

Registered User
Ik vind de bolpijlen van millenium pyrotechnics ook zeer goed zijn alleen helaas niet legaal te koop in belgie :'( Heb hier ook een filmpje van!

Bolpijl 2,5"

Bolpijl 4"

Ik weet het stond wat dichtbij maar is ook een gedeelte ingezoomd!
dscn88997vs.jpg

Pijl 2,5"

dscn88928xs.jpg

Pijl 4"

Prijzen:
Pijl 2,5" was 10€
Pijl 4"" was 19€

Groeten

Laatst bewerkt:

splivvid

Registered User
Over de Ariane 250 is iedereen over het algemeen zeer positief, het enigste nadeel waardoor ze ook buiten jouw keuze vallen is de prijs, namelijk 90 euro bij Alpeco met KvK.

3307

Registered User
De bolpijlen van millenium pyrotechnics zijn inderdaad een aanrader.
Zelfs van de 2,5" bolpijl stond ik even verbaasd te kijken.

3307

Registered User
Ze zijn er ook in andere effecten ja, maar of je er aan kunt komen is een ander verhaal. Tenzij je naar Engeland gaat. in enkel 1 soort effect 'coloured peony'.

Prijs: 9,- euro
Koop je ze via via dan moet je er een paar euro bovenop tellen.

Laatst bewerkt door een moderator:

BMW-freaky

Registered User
Ja ik weet waar ze verkocht worden, dat is het probleem niet. Maar ik vroeg me af of ze ook nog andere effecten hadden dan die Multicolour Peony. Qua prijs-kwaliteit verhouding vind ik ze namelijk zeer goed, dus had er voor aankomend oud en nieuw graag een stel aangeschaft. Maar 10 dezelfde is ook weer zowat.. :r :w

vuurwerk_ownt

Registered User
Ik vind de bolpijlen van millenium pyrotechnics ook zeer goed zijn alleen helaas niet legaal te koop in belgie :'( Heb hier ook een filmpje van!

Bolpijl 2,5"

Bolpijl 4"

Ik weet het stond wat dichtbij maar is ook een gedeelte ingezoomd!
dscn88997vs.jpg

Pijl 2,5"

dscn88928xs.jpg

Pijl 4"

Prijzen:
Pijl 2,5" was 10€
Pijl 4"" was 19€

Groeten

is die blauwe de 2,5'' of niet? zo ja kan je het filmpje opnieuw uploaden want hij doet het niet meer. thanks

Sweet Laker

Registered User
Wat voor pijl is het dan... Er staan twee pijlen op 1 met drie cilinderachtige lagen en een met zo'n rondje op ze stokkie. En dát, is nou een bolpijl. Rondje = bol = Bolpijl

vuurwerk_ownt

Registered User
Wat voor pijl is het dan... Er staan twee pijlen op 1 met drie cilinderachtige lagen en een met zo'n rondje op ze stokkie. En dát, is nou een bolpijl. Rondje = bol = Bolpijl

ik weet heus wel wat een bolpijl is , dat vroeg ik ook helemaal niet. Ik wilde gewoon weten hoe die blauwe pijl heet en of het een redelijke pijl is, als het mogelijk is zou ik wel een film willen zien.

Bovenaan