De 30.000 leden grens overschreden!!!! Proficiat!!!!!

marlboro20

Registered User
Meer dan 30.000 leden!
Ik wil de drijvende krachten achter deze site graag van harte feliciteren met deze mijlpaal!!!!!

En dat zijn:
-Tony
-Patrick (VuurwerkFreakz)
-Elmar (Elmo)
-Roeland (Pyro-Rola)
-Paul (Vonk)
-Hans (Son-T)
-Michel (MickeyzegtBoem)
-Koen (KoenL)
-~Dim~
-Heartworm
-Daniel (Kobajo)
-Thomas (Titan)
-Frank (F16)
-Stef
-Detmer (De Pyromaniac)
-Roy en Yvette
-Xavi (Javiktala)

Maar natuurlijk ook alle leden die gezamenlijk met alle inspanningen er een geweldig forum van maken!!! Iets waar we trots op mogen zijn!!!!

Ik trek er morgen een fles champagne voor open!!!
Jullie ook??? :hehe!:

boozebelly

Registered User
Een prachtige mijlpaal inderdaad! Iets voor de crew van de site om trots op te mogen zijn. Op naar de 40.000!

Ik trek er morgen een fles champagne voor open!!!
Jullie ook??? :hehe!:

Dat was ik sowieso al van plan, maar zal er eentje extra op drinken. Ben ook de beroerdste niet...:wink:

marlboro20

Registered User
Een prachtige mijlpaal inderdaad! Iets voor de crew van de site om trots op te mogen zijn. Op naar de 40.000!

Dat was ik sowieso al van plan, maar zal er eentje extra op drinken. Ben ook de beroerdste niet...:wink:

Ik had al gedacht dat ik niet de enige zou zijn.......:hehe!:

joszie

Zilveren Member
JA jongens. Nogmaals proficiat. Hoewel er vele members alleen rond december posten, zijn er vele het jaarrond actief.
Bedankt voor de inzet.
Een goed teken dat jullie geweldig bezig zijn met deze site.
Het is ongeveer mijn bijbel :)

Thomaaa

Registered User
Ik zelf ben echt een oktober-november-december freak. Ach, ik ben 17 jaar. heb druk met school, bijbaantjes, actief in de muziek en als turnen. Druk druk druk, ik kan niet slapen nu van de zenuwen en lol die er komt. Komt deels door deze mannen van het forum. Geweldig dat Vimeo account, ik zit er al weer uurtjes op. Ik kijk uit me raam naar de rijswijkse vuurwerkhal! Dat doet ook wat met je elk kaar.

Dus bij deze heren, gefeliciteerd, al maak ik laatste 3maanden maar gebruik ervan. Toch ben ik er heel tevrede over en wens ik jullie v eel succes in de toekomst. Ik zou toch elke keer terug blijven keren!

marlboro20

Registered User
Ik zelf ben echt een oktober-november-december freak. Ach, ik ben 17 jaar. heb druk met school, bijbaantjes, actief in de muziek en als turnen. Druk druk druk, ik kan niet slapen nu van de zenuwen en lol die er komt. Komt deels door deze mannen van het forum. Geweldig dat Vimeo account, ik zit er al weer uurtjes op. Ik kijk uit me raam naar de rijswijkse vuurwerkhal! Dat doet ook wat met je elk kaar.

Dus bij deze heren, gefeliciteerd, al maak ik laatste 3maanden maar gebruik ervan. Toch ben ik er heel tevrede over en wens ik jullie v eel succes in de toekomst. Ik zou toch elke keer terug blijven keren!

Ach Tomaaa, er zijn er velen waarbij het na de zomer pas weer gaat leven!!!!
Voor mij is altijd dat als mijn verjaardag is geweest (eind augustus) dat het weer tijd is voor mijn dagelijkse portie FPM!!!!
Maar dat is ook dé periode om samen naar 31-12 toe te leven!!!

Biff

Registered User
Gefeliciteerd mannen !
Ben net als Thomaaa ook een actief lid in de laatste maanden en niet in de zomermaanden, maar daar wil ik wel naartoe !
Laten we deze lijn doorzetten dan maar :happy:

donlaulul

Registered User

zoals theo maassen zegt 'als je 3 keer druk kan zeggen dan heb je het ook niet ZO druk' hahaha

maar fpm gefeliciteerd ! wie was nummer 30,000 ?

deamonchild

Registered User
30.000 leden pffff respect dik respect.

Ik WAS een december poster maar heb mezelf voorgenomen daar mee te stoppen en het hele jaar door de koorts te houden zodat ik volgend jaar wat meer mensen ken en misschien wel wat heb geleerd ook !!

Alle beste wensen en alle goeds vanuit zaanstad !!

Bovenaan