De 123vuurwerkj8 gaat beginnen…

Moontan

Moderator
Medewerker
De 123vuurwerkj8 gaat beginnen…

Wij, het team van 123Vuurwerk hebben weer eens iets bedacht voor jullie freaks! En Royal Fireworks doet ook mee……

De 123vuurwerkj8 gaat beginnen….

Maak binnen een uur kans op vuurwerk ter waarde van totaal 900,00 euro!

Op 29 september is het zo ver… de 123vuurwerkj8 gaat van start! En waar kunnen we dat beter doen dan in Losser want daar zijn natuurlijk die avond de echte liefhebbers om het vuurwerk te zien op de demo van Royal Fireworks.
Meedoen kan alleen na inschrijving VOORAF! Opgeven mogelijk vanaf zaterdag 22 september 20.00 uur en vol=vol!
Meer info op www.123vuurwerkj8.nl

p-aart-y

FPM Hangouderen
Dat is een leuke actie!! Spoorzoekertje spelen en dan kans maken op leuke prijzen. Het is dat ik geen internet op mijn telefoon heb anders had ik meegedaan.

GMP82

Zilveren Member
Leuk initiatief (al is het me nog een raadsel wat het precies gaat worden), mar ivm de lokatie voor mij niet praktisch.

Voor de deelnemers: veel succes gewenst!

floren

Registered User
Kan men zonder aaifoon, galaxy S-32 gti, wats eppen of twitter ook meedoen?

Onderweg krijg je ook aanwijzingen via twitter, maar vind je onderweg niets en doe je wel mee dan verloten we ook 5 prijzen onder de deelnemers die geen prijswinnaar zijn.... Dus als je toch naar de demo van Royal Fireworks komt.....

Moontan

Moderator
Medewerker
Ontzettend leuke actie dit; een soort van speurtocht.
Alles staat te lezen op de volgende website:

http://www.123vuurwerkj8.nl/

Belangrijke zaken:

Om deel te nemen dien je in ieder geval twitter berichten te kunnen ontvangen op je mobiel. De j8 is te voet……

Er zijn 9 prijzen te winnen waaronder een fantaschtische hoofdprijs! Ook al vind je tijdens de 123vuurwerkj8 geen prijs: onder de niet winnende deelnemers worden 5 prijzen verloot ieder ter waarde van 65,00 euro! Dus zelfs door deel te nemen maak je al kans op een prijs!

Schrijf je in:
http://www.123vuurwerkj8.nl/

floren

Registered User
Beste freaks
Op veler verzoek hebben we een kleine wijziging aangebracht:
We maken geen gebruik meer van twitter, dus ook zonder twitter kan je deelnemen!
Dus als je naar de Royal Fireworks demo komt schrijf je dan nu snel in en maak kans op mooie prijzen!

floren

Registered User
We hebben de sluitingstermijn voor inschrijven gewijzigd!!
De inschrijving sluit op donderdag 27 september 2012 om 19.00 uur!

floren

Registered User
Wij kennen Losser nu wel zo een beetje op ons duimpje....

Altijd handig voor onderweg:
P10108411-e1348663790289.jpg

P1010875-e1348663849517.jpg

gietjo

Registered User
Deze gaat vast een aantal mensen niet onopgemerkt voorbij. Hij is al in Losser en zal naar jullie zwaaien. Jullie zwaaien wel terug he.

floren

Registered User
Beste freaks
Intussen is de inschrijving gesloten
Helaas zijn er niet genoeg aanmeldingen voor de jacht.
We hebben dan ook besloten dat de 123vuurwerkj8 NIETdoor gaat!
De mensen die hebben ingeschreven hebben we bedankt en per mail op de hoogte gesteld.

Natuurlijk hopen we dat je op 29 september wel op de demo van Royal Fireworks in Losser komt!

Met vriendelijke groet

MrXtremeFireworks

Registered User
Beste freaks
Intussen is de inschrijving gesloten
Helaas zijn er niet genoeg aanmeldingen voor de jacht.
We hebben dan ook besloten dat de 123vuurwerkj8 NIETdoor gaat!
De mensen die hebben ingeschreven hebben we bedankt en per mail op de hoogte gesteld.

Natuurlijk hopen we dat je op 29 september wel op de demo van Royal Fireworks in Losser komt!

Met vriendelijke groet

Volgende keer niet zo afgelegen in NL en dan zullen er vast veel aanmeldingen zijn!

Bovenaan