• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Dan's Firework Rockets

Ik vond die eerste met die hummers, ik geloof die derde Fluit met fluit en natuurlijk die laatste met die 11 saluts en die eind salut echt geweldig wat een pijlen zeg goeie morgen......:)

Geniale pijlen zeg.! Inderdaad, wat Bridge al zei, die hummerpijl is UBER.!

En de allerlaatste is ook freakin' geweldig.! Vooral de timing van de salutes is echt perfect.! Wou dat ik erbij was :(

:surprised: WOW!
Die 2e pijl is echt geweldig zeg! En wat een timing van die laatste, knap stukje vuurwerk.
Wie is die Dan precies?

Wil iedereen er even op wijzen dat veel meer van de pijlen van deze man te zien in het topic op deze site met als naam Best Fireworks rockets 2010. Dus ff zoeken en je hebt er veel meer in beeld! Veel plezier en verbazing toegewenst.

Wil iedereen er even op wijzen dat veel meer van de pijlen van deze man te zien in het topic op deze site met als naam Best Fireworks rockets 2010. Dus ff zoeken en je hebt er veel meer in beeld! Veel plezier en verbazing toegewenst.

Bedankt maar had dan even een linkie geplaatst.

Back
Bovenaan