Straatfilm 2014-2015 Film is van Vuurwerkzone
T the_bulldog Registered User 3 januari 2015 #23 Deze per 2 geschoten, super bak! Laatst bewerkt: 4 januari 2015
M MrXtremeFireworks Registered User 3 januari 2015 #24 Deze ziet er wel gaaf uit hoor! Eens kijken of ik m dit jaar kan krijgen.
heartworm FPM Kalender Beheer Medewerker 5 januari 2015 #25 Heeft wel iets van de King Cobra van vorig jaar. Niet mijn ding, maar misschien best leuk voor een keer.
Heeft wel iets van de King Cobra van vorig jaar. Niet mijn ding, maar misschien best leuk voor een keer.
B bridge Bronzen Member 5 januari 2015 #26 Ziet er toch best leuk uit. Is me helaas ontgaan deze bak. Mss volgend jaar.
S Steef-Kaboom Registered User 23 november 2015 #27 Zie dat er dit jaar nog weinig over deze cake gepraat wordt!! Het is echt een topcake!! Vandaag ook 1tje van deze topcake besteld! Fluit is echt goed, en grote boeketten!
Zie dat er dit jaar nog weinig over deze cake gepraat wordt!! Het is echt een topcake!! Vandaag ook 1tje van deze topcake besteld! Fluit is echt goed, en grote boeketten!
B bridge Bronzen Member 23 november 2015 #28 Steef-Kaboom zei: Zie dat er dit jaar nog weinig over deze cake gepraat wordt!! Het is echt een topcake!! Vandaag ook 1tje van deze topcake besteld! Fluit is echt goed, en grote boeketten! Klik om te vergroten... Tis überhaupt erg rustig dit jaar. zie meer folders dan wat anders
Steef-Kaboom zei: Zie dat er dit jaar nog weinig over deze cake gepraat wordt!! Het is echt een topcake!! Vandaag ook 1tje van deze topcake besteld! Fluit is echt goed, en grote boeketten! Klik om te vergroten... Tis überhaupt erg rustig dit jaar. zie meer folders dan wat anders
Uutgrunn Registered User 23 november 2015 #29 Na afgelopen O&N deze gelijk weer besteld. Dit is echt een blokje waar je vrolijk van wordt!
F ferox Registered User 23 november 2015 #30 Ook ik neem hem mee in mijn bestelling. Volgens mij heerlijk blokje voor erbij!
flyineddy Registered User 12 december 2015 #32 Deze had niet zoveel zin tijdens de demo van Kuiper Koekange. Hij hield er na het eerste salvo mee op. Eddy.
Deze had niet zoveel zin tijdens de demo van Kuiper Koekange. Hij hield er na het eerste salvo mee op. Eddy.
R rikkoenjeffrey Registered User 13 december 2015 #34 PyroGuy zei: Raar maar waar, hij heeft geen reservelont.... Klik om te vergroten... Dat is ff jammer! Bij jullie demo wel pech, voor mij blijft het een topper die in mijn top 5 voorkomt voor dit geld.
PyroGuy zei: Raar maar waar, hij heeft geen reservelont.... Klik om te vergroten... Dat is ff jammer! Bij jullie demo wel pech, voor mij blijft het een topper die in mijn top 5 voorkomt voor dit geld.
M MrXtremeFireworks Registered User 1 januari 2016 #37 Ik vind het een geniale cake. Ondanks dat deze cake geen reservelont heeft, heb ik hem doorgelont door eerst het label te verwijderen. Ik ben echt super blij met het resultaat, er zit geen enkele vertraging in!
Ik vind het een geniale cake. Ondanks dat deze cake geen reservelont heeft, heb ik hem doorgelont door eerst het label te verwijderen. Ik ben echt super blij met het resultaat, er zit geen enkele vertraging in!
F ferox Registered User 1 januari 2016 #38 Ik ook! Genoten van deze cake en het publiek ook! Vind de combinatie van effecten echt heel goed. Deze zit er voor mij er volgend jaar sowieso bij.
Ik ook! Genoten van deze cake en het publiek ook! Vind de combinatie van effecten echt heel goed. Deze zit er voor mij er volgend jaar sowieso bij.
O Originallover Registered User 13 januari 2016 #39 Een van de mooiste cakes die ik had met oud en nieuw, wat een boeketten zeg, megagroot. Daarbij ook nog de spinning tails erbij, geweldig!
Een van de mooiste cakes die ik had met oud en nieuw, wat een boeketten zeg, megagroot. Daarbij ook nog de spinning tails erbij, geweldig!
T the_bulldog Registered User 13 januari 2016 #40 Filmpje van waar in totaal 12x de daisy beam voorbij komt