Düren (D)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 2-Aug-2013
Plaats: Düren
Land: Duitsland
Wie: Steffes Ollig
Kaliber: Professioneel
Tijd: 22.00
Waarom: Anna-kermis in Duren
Extra Info:
Info

F16

FPM Fotograaf & Filmer
Is ieder jaar een top show! alle bommen knallen recht boven je kop.

Tip: neem een vuurwerkbril mee, je staat er echt met je neus bovenop als er weinig wind staat vallen alle karton en kruitresten recht naar beneden als het tegen zit komt het in je ogen terecht.
Film van vorig jaar.

Z@P

Registered User
Nu geel op losse schroeven staat ga ik hier zeker weer heen, en ja ik had vorig jaar ook al een vw brilleke op. En dat was niet voor niets haha. Wat een top showtje hier altijd,

Dahustla

Registered User
Vorig jaar geweest.. Helaas niet op de tijd ene goede plek kunnen vinden, dus we stonden op de kermis :(

Dit jaar kijken of ik iemand mee krijg, dan wil ik de reis wel gaan maken. Opzich goed te doen qua afstand

pyro_jordy

Registered User
Hallo allemaal

Ik kijk net op de site van annakirmes en daarop staat dat ook op 27 juli een jubileumsvuurwerk is omdat de annakirmes dit jaar 375 jaar bestaat.
Zou dit ook zo'n knalshow zijn als normaal?

Op 2 augustus ga ik sowieso maar ik denk dat ik 27 juli ook even meepak, is toch maar 30 min rijden vanuit mij thuis. nog meer mensen die gaan?

http://www.annakirmes.de/veranstaltungenanna/feuerwerk/

thunderboy

Registered User
27 Juli, aankomende zaterdag is een "Italiaanse" show.
2 Augustus, een "Japanse" show.

Beide shows zijn op dezelfde lokatie als normaal, geschoten door Steffes ollig.

Wij zijn zaterdag ook aanwezig, Steffes in combinatie met Italiaans spul dat moet wel heel heftig worden.
Ben al jaren een fan van deze schieter en heb er dan ook onwijs veel zin in.

Laatst bewerkt:

tristen

Registered User
Steffes Ollig schiet hele mooie shows, ze zijn goed in Italiaans vuurwerk aangezien ze dit vaker schieten.

27 juli is er een show omdat het 375 jaar bestaat daar in Düren. Dit betreft dus de Italiaanse show.

2 augustus is de tweede show, deze wordt ieder jaar geschoten. En dit betreft een Japanse show ook deze wordt geschoten door Steffes Ollig.

De tweede show (2 augustus) zal wel een beetje groter zijn qua lengte en aantallen vuurwerk! Ik ben er alleen 2 augustus bij samen met de rest van AKH, RBfirework, Painkiller en Jakhal! Heb er zin in, ben benieuwd wat ze ervan hebben gemaakt nu ze twee shows schieten. Hoop alleen niet dat ze van een budget nu twee shows schieten i.p.v. een zoals vorig jaar.

Na 2 augustus zullen we het weten. Een prof showtje is zowiezo altijd leuk. En ook nog een leuke kermis erbij!

thunderboy

Registered User
De 2e show is niet groter kwa lengte, beide shows duren (volgens de organisatie :tounge: ) 20 minuten.
De 2e show bevat iets meer componenten/aantallen, meer niet.

We gaan het zien.

Laatst bewerkt:

thunderboy

Registered User
De Openingsshow van de Anna kirmes was echt weer beestachtig goed !
Een kort showtje, maar wel snoeihard en er zaten weer enorm dikke bommen tussen.

Alle freaks die er waren, was weer gezellig jongens.

Maximaal dreungenot met Steffes Ollig!

Ik wens jullie heel veel kijkplezier toe, geniet ervan!

MichelWRX

Registered User
Kort maar krachtig showtje.

Het was wel even lekker zo, dat gebeuk tussen die flats.
Ik heb aardig kunnen genieten daar samen met alle freaks die er stonden.

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt voor de films jongens, klasse (zo snel ook)
Type show wat we van Duren gewent zijn: veel en harde bommen, hier en daar ook mooie effecten, en een gruwelijk harde finale

Bovenaan