• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Düren, Annakirmes

Hoewel ik van deze show altijd erg het gevoel krijg dat er word geschoten per karton (of 2) en er iemand gewoon leuk aan het shoppen is geweest (paar van deze, een paar van die) bevalt die me toch ook altijd weer prima.
Mist een tussen en pre finale, maar wel effecten die je niet overal ziet.
Ik vraag me sterk af of die nog wel meer effecten beschikbaar had :grin: er komt van alles voorbij.

Zo op film gezien krijgt die toch een dikke 8! En ga hem nu toch echt op de to do voor volgend jaar bij zetten.
Hoe is de rest van het feestje daar?

Dit jaar was het vrij rustig kwa freaks,maar zeker redelijk druk bezocht,een mooie grote kermis met voor iedereen wat wils.
Deze show is en blijft zeker een aanrader om heen te gaan!

Back
Bovenaan