Crystal cascade

rembo

Registered User
hallo,

Ik zit nou met het effect: Crystal cascade green peony + silver trunk. Nou weet ik niet wat de crystal cascade betekent. Als ik op cascade zoek kom ik alleen bij mines.

ps. Effect is van jorge

rembo

Via google op wat sites gekomen. Op een site wordt dit vermeldt:
My name is Li Xian Hua from China. I'v been working as a fireworks technican since 1976 and created lots of good fireworks imagination mainly focusing on those 1.3g display shells and roman candles and etc. In recent years I set up my own fireworks laboratory in China and have been frequently invited by many biggest chinese fireworks factories to design new items.

Following are some of these new items I made these year:
"..."
(3)Round Shells (Single color with pistil):
Crystal Cascade ( Yellow) w/Grasshopper Green Pistil
"..."
(Site)

Dan heb ik ook nog deze afbeelding gevonden.
Night_Star_4.jpg

Over het effect van deze pot kan ik niets vinden.

Dan heb ik nog het volgend stukje tekst gevonden waar ook het effect in navoren komt:
"...I did manage to find out that it was due to be a rapid fire show, with a lot of shells, not many cakes or candles, candles angled over the water, lattices of 30mm candles, ring shell cakes, curtain raisers, aqua and orange Vulcan shells, maroons just before the end, crystal cascade with red glitter category 3 low level cakes..."

Zoals Kobajo ook al aangeeft betekend cascade in het Nederlands waterval. Waarschijnlijk zal dit een effect zijn met blinkers of iets dergelijks, aangezien crystal nogal glimmend is.

Het was gewoon een zielig klein groen peonytje:toung: Achter de groene bollen hing wel iets van een klein zilver/wit staartje, maar een wave of chrysanthemum kon je het niet noemen.

De trunk van de shell was wel het spectaculairst. Ik had hem samen geschoten met een aantal 3inch horse brand, hierdoor leek de jorge 3inch meer de pistel van de horse brands:suspicious:

rembo

Back
Bovenaan