CRIDA FALLAS TORRENTE 2013

Moontan

Moderator
Medewerker
Castillo de Fuegos Artificiales Crida Fallas 2013. Valencia. Pirotecnia Valenciana
film van: vivirlapirotecnia

shinji

Moderator
Medewerker
De wijze waarop Valenciana de shows schiet is toch wel helemaal mijn ding, zo lekker agressief, heerlijk.

smilli

FPM Filmer
Inderdaad een prachtige stijl heeft Valenciana, al jaren 1 van me favorieten.
Finale zag er best pittig uit!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Go, als je in deze periode in Valencia bent, mag je je zelf best een bevoorrecht mens noemen

We hebben ontzettend genoten! Deze show was ook weer heerlijk. We stonden ook super dichtbij! Ook hiervan hebben we beelden die binnenkort op FPM komen!

Michel_G

Zilveren Member
Ik werd last minute nog gewaarschuwd dat er zaterdagavond de Crida in Torrent was met een showtje van Vicente en heb mij nog even moeten haasten om op tijd in Torrent te komen, maar het is gelukt. Torrent is niet zo heel groot (telt in totaal toch nog 29 Falla's) en budget voor het showtje was ook echt wel leuk en de moeite om even mee te pakken. Was ook wel erg gezellig sfeertje en leuk om de Crida mee te pakken in een klein plaatsje.

Jammer genoeg is de video van Amigos wel erg van de zijkant gefilmd en mis je op deze manier beetje het de brede waaiervorm van de candles, maar ach, leuke film en lekker showtje!

En over de show van Valenciana;
Gewoon weer top showtje met goed tempo en op een heerlijke afstand! Stond er niet helemaal perfect voor (stond met mijn Falla net op een plek waar een boom klein beetje zicht ontnam) maar ondanks dat genoeg kunnen zien en heb weer even staan te genieten. Mooie opwarmer voor over een paar weken!

Bovenaan