Crepe nitraten

JAP

Registered User
cpn4zz.jpg

cpna8wm.jpg

informatie:

10 euro voor 20 is een goede prijs geloof ik.

heeft iemand een filmpje voor mij?

Ivanhoe

Registered User
Re: Crêpe nitraten

Goh ze lijken wel allemaal in hetzelfde doosje te zitten... hoe zouden die TT's en Coloured Flowers er zonder wikkel uitzien?...........

iLLuH

Registered User

haha mjah alleen de huls van de tt's is dikker dan die van die nieuwe crepe nitraat en die coloured flower

Yoshimitsu

Registered User

Ik had vorig jaar die crepe nitraten. Kvond ze eigenlijk best wel bagger. M'n pirat specials gingen minimaal even hard.

Anthony_bomb.

Registered User

Ik dacht dat crépe nitraten nergens meer werden verkocht ??
Als het zo is dat ze nog verkocht worden.. is dat dan ergens onder de toonbank ? ja/nee is voldoende :)

bvd,

near

Registered User

Had ze vorig jaar ook, maar degene die ik had knalden toch echt wel lekker.
Deed zeker niet onder voor thumping thunders.

Was het niet zoiets dat de kleur crepe de kleur van de vlam aangeeft?
Ik weet trouwens niet zeker of op de achterkant precies hetzelfde stond als bij die van mij.

BMW-freaky

Registered User

Anthony_bomb. zei:
Ik dacht dat crépe nitraten nergens meer werden verkocht ??
Als het zo is dat ze nog verkocht worden.. is dat dan ergens onder de toonbank ? ja/nee is voldoende :)

bvd,

Onder de toonbank worden ze niet echt veel meer verkocht volgens mij. In het handelaarsciruit zijn ze in ieder geval nog wel te vinden, want ze werden mij een weekje geleden ook nog aangeboden. Dus ze zijn nog wel te krijgen in ieder geval.

Kleur van de crepe = kleur van de vlam ja.

poisonouspider

Registered User

JAP zei:
cpn4zz.jpg

cpna8wm.jpg

informatie:

10 euro voor 20 is een goede prijs geloof ik.

heeft iemand een filmpje voor mij?

Best lachen, bij de Vlinders heb je de tekst OP DE LEGGEN, en bij deze nitraatjes kun je beter een afstand nemen van beter.... ]:)

SReFLEctioN

Registered User

Zijn zeker wel goede nitraten, had ze vorig jaar ook en knallen echt goed. Ik denk dat degene die zegt dat het een flut ding is, een beetje in de war is met de crepe nitraten die maar 1 kleur hebben. Deze zijn dus zeker hun geld waard;).

Viber

Registered User

Maar er kwamen nu toch ook weer de oude BEX nitraten trug? Die zien er dacht ik hetzelfde uit als deze...

Yoshimitsu

Registered User

SReFLEctioN zei:
Zijn zeker wel goede nitraten, had ze vorig jaar ook en knallen echt goed. Ik denk dat degene die zegt dat het een flut ding is, een beetje in de war is met de crepe nitraten die maar 1 kleur hebben. Deze zijn dus zeker hun geld waard;).

Nee, ik had deze crepe nitraten, maar kan zijn dat ik van een oude voorraad had ofzo, of slecht opgeslagen. En mss had ik er ook wel teveel van verw8.

Wizz

Registered User

Yoshimitsu zei:
Nee, ik had deze crepe nitraten, maar kan zijn dat ik van een oude voorraad had ofzo, of slecht opgeslagen. En mss had ik er ook wel teveel van verw8.
mij vielen ze ook sterk tegen.

thunderboy

Registered User

Hoi gasten,

Volgens mij is het verschil, dat bij de oude Bex nitraten, de kleuren niet bij elkaar zitten, zoals op deze fotos is te zien. Ik zie dat op de fotos, kleur bij kleur gesorteerd zit in de doos. Bij de oude Bex zitten de kleuren door elkaar in het doosje. Ik had deze Bex als ik me niet vergis in 1999. Gingen gruwelijk hard, en het lijkt me sterk dat deze net zo hard gaan weer als toen. Ik weet wel, mocht ik ze nog ergens vinden, koop ik ze meteen weer!

Grtzzzz Thunderboy:w

Viber

Registered User

Ze worden volgend jaar weer gemaakt en verkocht dacht ik gehoord te hebben, maar zouden dit de oude BEX nitraten zijn(dus slecht opgeslagen)?

Dcrack

Registered User

Bex nitraat had naar mijn weten maar 1 kleur en dat was roze crepe papier, als ik me goed kan herinneren zat er ook nog crepepapier aan de onderkant.
Kwam ook altijd een groene vlam vanaf en geen verschillende kleurjes.

blitzbom

Registered User

Klopt, De BEX nitraten hadden allemaal een roze crepe papiertje en een groene vlam met een gruwelijke knal. Denk niet dat dat soort dingen nog terugkomen aangezien je bij alpeco geloof ik qua knal niks harder dan de trueno nr 4 hebt. Correct me if i'm wrong !

fireworkaddict

Registered User

Ik denk dat de fabrikanten ook gewoon meer klanten proberen aan te lokken. En de handelaren geven er dan weer de naam crepe-nitraat aan. Maar als ik aan crepe-nitraten denk, denk ik (zoals velen) aan de nitraten, met aleen aan de bovenkant een roze crepe-papiertje. Daarna kwamen ze er ook met aan de onderkant een klein roze randje.
En daarna kwamen ze gesorteerd zoals in bovenstaande doos. Deze waren qua kwaliteit naar mijn mening een stuk minder! Vond de TT's en NT's iig een stuk beter.

Bovenaan