Crepe nitraten

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Re: Crêpe nitraten

Ja hier ben ik ook benieuwd naar. Heeft iemand ze? Waar is het mee te vergelijken. Er zijn namelijk nog weinig reacties. Kan iemand hier opheldering over geven?

Ze zijn btw niet van Loots*

Mvg, Mini

Zijn dit niet de ,,nitraten'', die bij Dolfijn en Baarle Hertog verkocht worden.
Ik las op AVP dat er 1,95 gram kruit in zit en dat ze een vlam hebben.
Maar ik geloof dat deze juist weer geen vlam hebben.

Op zich raar, ik dacht dat feest vuurwerk geen vlam meer mag hebben, voor de knal.

Hebben jullie dat niet, dat je door de nitraten de nitraat niet meer ziet?:sad:

Dennis010

Registered User

ben hier ook erg benieuwd naar...
heb ze ook aangeboden gekregen, maar weet niet of ik ze moet kopen
iemand met ervaringen??

duckietm

Registered User

Ik had deze vorige jaar ook, Supper nitraatjes, alleen geen color maar wel een hele mooie knal .
Ze zijn net iets harder als die Roca no 4 vlinders van alpeco.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Ik had deze vorige jaar ook, Supper nitraatjes, alleen geen color maar wel een hele mooie knal .
Ze zijn net iets harder als die Roca no 4 vlinders van alpeco.

Bedoel je de ricasa nr 4? zo ja denk ik dat je wat overdrijft.

Ik ben de afgelopen jaren geen nitraten tegengekomen uit belgie die beter waren dan de ricasa nr 4.

brian the freak

Registered User

Iemand anders nog ervaringen met deze TT?

p10100071vg7.jpg

Deze knallen best goed, beter als de tt 1.6 . Denk dat je ze kunt vergelijken met de tt 1.95. Ze hebben btw geen vlam.

toenie

Registered User
Ik heb deze 1.95 grams nitraten vorig jaar ook gehad. Zijn leuke dingetje, maar aangezien ik naast deze de zogenaamde " Zwarte doos nitraten" had, vielen ze daarbij eigenlijk in het niets. Het is daarentegen wel een boven gemiddelde nitraat, waar je best wat plezier aan beleeft als je ze in je bezit kan krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:

sarlo

Registered User
Gister heb ik er 15 pakjes van binnen gekregen en krijg er donderdag 20 bij. Ik moet eerlijk zeggen dat je het bij deze voor de prijs niet hoeft te doen bij grotere aantallen. Qua knal kan ik niets zeggen omdat ik ze nog niet getest heb :)

Laatst bewerkt door een moderator:

looneytunie

Registered User
Vandaag 100 van die pakjes gekocht (2kartonnen) voor maar 500 euro :)
5 euro per pakje. Heb er een aantal in een veld afgestoken maar ze hebben geen vlam en knallen duidelijk harder dan de TT die ik heb.
Ook had ik nog wat van die nitraten met alleen bloemettjes(rood met witte sterreN) en deze knalden ook harder!
Erg goeie nitraten dus. :D

bloodveins

Registered User
Even over de eerste post, ik heb deze nitraten vorig jaar gehad superdingen! mooie vlan en super knal. Heb ze dit jaar jammer genoeg niet kunnen bemachtigen. Ik geloof dat deze nitraten ook bekend staan als Crepe M nitraten.

Dit jaar heb ik alleen colour thunder nitraten redelijke knal maar jammer genoeg geen vlam

Laatst bewerkt:

Patrick36

Registered User
Dit jaar had ik voor het eerst nitraten en dat waren deze een maat van me had ze via via kunnen regelen voor de inkoopprijs blijkbaar gewoon 10 euro voor 20 stuks. Ik vind ze een leuke flits en een leuke knal hebben voor die kleine dingetjes. Ik ga ze zeker halen dit jaar bij de Zuider-buren :nuts:

Hier nog een fototje er van [Sorry dat die vlinders er ook op staan maar ik had er geen foto apart van] : http://img297.imageshack.us/my.php?image=img0175gt0.jpg

Djpyro

Registered User
ik had deze dit jaar ook, crepe M komt me bekend voor maar weet niet of deze dat zijn. ik vond de NT dit jaar beter knallen dan deze nitraat. een kameraad van me had ook nitraten die er hetzelfde uitzagen, maar die knalden wel beter dan de NT's vond ik dan.

frank12345

Registered User
ik had deze ook dit jaar alleen volgend jaar weet ik nu (door jullie:mad:) niet wat ik moet halen
deze coloured flower (geen zwarte doos) of TT's
100 euro wil ik eraan uitgeven en niet onder de toonbank!:cool::embarrest:

mr. kaboem

Registered User
ik had deze ook dit jaar alleen volgend jaar weet ik nu (door jullie:mad:) niet wat ik moet halen

He je moet ons neit de schuld geven he. Als je dat vind blijf je maar lekker weg:push: Maar als ik jou was zou ik voor de choet banger of de zwarte doos nitraat gaan. Die gaan momenteel het hardst onde rde legale nitraatjes.

BillyF

Registered User

Gast hoe moeten wij nou in godsnaam weten wat jij hard vind knallen en wat jij dus wil gaan kopen. Ervaringen van een knaller is voor ieder persoonlijk dus, koop ze allebei en haal daar je eigen ervaring uit. En niet boos worden op ons als wij alleen maar informatie geven.

frank12345

Registered User
He je moet ons neit de schuld geven he. Als je dat vind blijf je maar lekker weg:push: Maar als ik jou was zou ik voor de choet banger of de zwarte doos nitraat gaan. Die gaan momenteel het hardst onde rde legale nitraatjes.

:nuts: huh positief?

oke bedankt voor je tip!

maar ik vondt ze echt wel lekker knallen alleen had geen TT

twinrova

Registered User
crepe nitraten

Heeft iemand ervaring met deze "1.95" grams nitraten van Harry Loots in Baarle?

crepe_nitraat.jpg

Nou ik het toch vraag, past loots wel eens zijn assortiment aan op internet? Want op de main-pagina zie ik een aanbieding van de TT:
22 december: 3 doosjes thumping thunder nitraat voor 25€ i.p.v €30
maar die nitraten staan niet op de assortiment-pagina.. :)

greetz twinrova

pyro023

Registered User
Re: crepe nitraten

Ik weet er niet heel veel over behalve dat ze geen vlam hebben.
Ze schijnen ook wel redelijk te knallen.

mvg pyro023

mr. kaboem

Registered User
Re: crepe nitraten

Ik heb er ervaring mee en ik vind persoonlijk dat ze harder gaan dan de huidige 1,6 gram tt met groene crepe. De knal is behoorlijk goed met een brute flits. Het enige nadeel is dat de vertraging soms best kort is. Al met al is het een dikke aanrader maar ik zou je voor dezelfde prijs de zwarte dozen nitraten aanraden als je daar ook aan kan komen.

Bovenaan