Crazy Crosette's!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Met achtereenvolgens:
- Silent Trails (Royal)
- Splitonium (Lesli)
- Old Crossing Crosette (Wolff)
- New Crossing Crosette (Wolff)
- Tosch 40 Mix (Lesli)
- Splitting comets (Bon)
- Splittin Neon A,D,D,A (Lesli)
- PMX004 (Pyromax)
- Wind-Up (VWM)
- Colorful Crosette (Cafferata)
- ROTP (Wolff)
- Hoogmoed antiek (Marijn)

Met dank aan Smilli voor het filmwerk!

DioR

Registered User
Een liefhebbers showtje! Wat ik vooral lekker vind zijn die aparte klappen als de Crossette uit elkaar klapt. Heel apart maar lekker geluid.
Op de film kan ik het niet echt goed zien, maar wat was nou de crossette die er boven uit stak?
Heerlijk gedaan iedergeval!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Het beste is moeilijk te zeggen, maar degene die in herhaling mogen en kunnen, zijn:
- Tosch 40 (Lesli), vanwege de prijs/kwaliteitsverhouding die gewoon erg netjes is.
- Splitting Neon (Lesli), vanwege de unieke kleuren en de mogelijkheid om ze er in verschillende tempo's eruit te gooien.
- PMX004 (Pyromax), omdat deze gewoon netjes is in paars, rood , geel en groen
- Colorful Crosette (Cafferata), omdat deze er in perfect tempo de 5 basiskleuren rood, paars, blauw, geel en groen uitgooit.

Wind Up had ik graag nog vaker geschoten vanwege de enorme spreiding en de loepzuivere kleur, maar helaas.

ferox

Registered User
Gave show!! Vindt die crosette altijd erg mooi om te zien! Zo in een show helemaal gaaf. Dat geel hangt echt tegen oranje aan hé

Dennis010

Registered User
Netjes heren, netjes!

hqdefault1.jpg

Moontan

Moderator
Medewerker
Jos: buitengewoon mooi. Net als jij een enorme liefhebber van crossette,s en aparte kleuren.
Aan jouw lijst is te zien dat jij stad en lande bent afgereist om de mooiste cake,s te bemachtigen.
Ik zal jouw film nog regelmatig bekijken en inspiratie opdoen voor eind van dit jaar.
Dank voor het delen. Top video

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Thanks Fred!
Stad en land klopt wel ja. Koekange, Breda, Osnabruck, Almere en Zaandam moesten worden bezocht.

Bovenaan