SHOW Cranger Kirmes Herne

Juul

Moderator
Medewerker
Datum: 02-08-2024
Adres: Kermisterrein 44653 Herne, Duitsland
Reden: kermis
Schietbedrijf:

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Zo op beeld een best geinig vuurwerkje om mee te pakken als je er niet te ver voor hoeft te rijen.
Schieten in ieder geval geen blokken en prima bommetjes.

Juul

Moderator
Medewerker
Mooie show gezien met bijna alleen maar shells, en een aantal van een grote kaliber en bijzondere effecten.
Kermis zelf was echt gigantisch druk, je kon alleen stapvoets lopen.
Ik had de auto aan de overkant neergezet waar ze ook schoten, maar moest zeker nog een paar kilometer lopen.
Maar volgend jaar weer? Jazeker!

Hierbij alvast de foto's, video volgt.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

Schuim

Moderator
Medewerker
Die zijn lekker aan het shoppen zijn geweest, en hebben inderdaad erg fraaie exemplaren hebben ingekocht.

Die shells vanaf 6:13 zijn echt een spectaculair mooie effect combi. Ring (?) to blink.
Ben eigenlijk wel benieuwd of iemand weet hoe dat ring effect word genoemd.
Op 8:44 komen ze nog een keer voorbij met een andere kleur in de ring, vind ik persoonlijk minder mooi :)

MasterBsc

Registered User
Zeker mooie shells, ik gok dat ze van Parente zijn. In 2022 schoten ze namelijk ook veel Parente shells bij de Dusseldorf Kermisshow die soortgelijke bijzondere combinaties/effecten hadden en dat waren volgens een kenner allemaal Parente shells ( kreeg toen kaliber en effecten doorgestuurd ). Daar stond gewoon 'ring +.. ' bij dus mogelijk heel simpel blue ring with blink center ofzoiets. Denk niet dat daar een speciale naam voor is maar ik hoor het graag.

Geen idee wie de schieter hier was, maar ondanks dat blijkt Nico voor veel showschieters in Duitsland de Europese spullen te importeren en zij importeren Parente. Om de puzzel dus een beetje compleet te maken lijk me de kans dus zeer aannemelijk dat het van dit merk was!

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik heb serieus in mijn post willen schrijven "ze zijn lekker aan het shoppen geweest bij Nico", die hebben tegenwoordig aardig de touwtjes in handen voor de Duitse prof massa import. Maar heb het er toch uit getrokken omdat het een aanname is :D
Ik zal is zoeken bij hun in de catalogus of ik die shells weer kan vinden :)

MasterBsc

Registered User
Ik heb serieus in mijn post willen schrijven "ze zijn lekker aan het shoppen geweest bij Nico", die hebben tegenwoordig aardig de touwtjes in handen voor de Duitse prof massa import. Maar heb het er toch uit getrokken omdat het een aanname is :D
Ik zal is zoeken bij hun in de catalogus of ik die shells weer kan vinden :)
Haha klopt, staat soms ook gewoon op de labels dat het geimporteerd is door Nico. En inderdaad die hebben zeker een mooie markt in Duitsland. Ze importeren ook Europla liet ik me vertellen, daar zou je het ook bij kunnen zoeken! Die hebben ook vaker van dit soort combinaties ( kleuren ringen met een center er in ). Als ik de lijst nog even terug kijk van wat ik toen kreeg van de Dusseldorf Kermis show 2022 dan waren dit soort shells allemaal cilinders trouwens en ik zie ook soms Europla er tussen staan 😄 Dus als je de catalogus kan vinden dan zal je het zeker kunnen vinden bij Nico / Parente / Europla!

Tetrasaht

Nieuwe Member
Witam wszystkich! Zgadzam się, że Cra nger Kirmes to impreza pirotechniczna! Efekty były niesamowite. Zastanawiam się, czy unikalne pierścienie z mrugnięciem od producentów takich jak Parente czy Europla komen_ jak wspomniano. Czy ktoś ma więcej informacji na temat użytych materiałów? Ciekawi mnie kalibry i efekty. Być może w przyszłym roku zobaczymy jeszcze więcej innowacji;)

Laatst bewerkt:
Bovenaan