Cracking Rocket

condor27

Registered User
Hoi

Ik zag vorige week een (voor mij) nieuwe knalpijl tegen .
op de pijl die naar mijn inziens nogal slecht was afgewerkt (labeltje zat er niet mooi strak omheen) stond de naam cracking rocket.......
de kleur was gewoon karton kleurig .

kent iemand deze pijl , of zijn ze nog zo nieuw dat niemand ze voorbij heeft zien komen.
misschien komen ze bij de zelfde fabriek vandaan waar ook de devil pijlen van vorig jaar zijn gemaakt ???

ik hoor graag ervaringen van mensen .

Foto heb ik niet gemaakt simpelweg omdat ik geen toestel bij me had .

groet Condor27

J4RNO

Registered User
Deze pijlen heb ik ook ,ze knallen wel lekker maar heb een weigeraar gehad!
Hij lijkt idd op de "Devil" maar knal wel harder lijkt....

3307

Registered User
Foto:
6wqxilv.jpg

Filmpje (van Benny op AVP): http://www.youtube.com/watch?v=0D4aHA6tR-A

Pyro-Power

Registered User
Kenners zien meteen waar dit stuk vuurwerk vandaan komt ...:idea:

Is overigens zelfde jasje als de NEP 901 met zwarte en oranje dop.....

Maare desondanks lijkt die me wel leuk....:cool:

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
weet een van jullie mischien wat deze pijl gemiddeld kost, want ik heb hem ook aangeboden gekregen:)

3307

Registered User
Standaard prijs voor de gemiddelde lawine pijlen is 7,50 euro.
Hier en daar is het goedkoper of duurder.

Tobias

FPM Fotograaf & Filmer
Medewerker
oke dankjewel ik heb ze voor 11 pst gekocht beetje aan de dure kant dus maja ze knallen wel goed:D

zuen

Registered User
Ik heb deze jongens vandaag binnen gekregen. Ik hoop dat ze goed zijn. Ik had een paar filmpjes gezien, maar mijn pa wilde niet geloven dat ze zachter zijn dan 902's, totdat ik hem een filmpje liet zien. Wel een leuk Ti boeketje.

havenmeester

Registered User
Mijn oom stak zo'n ding af en het was weigeraar. Hij ging de lucht in en er gebeurde niets. Ik riep: ''wegwezen want ze klappen dan vaak nog op de grond''. Ik liep een paar stappen opzij en toen klapte hij bij mijn knieen. Gelukkig geen letsel maar wel suizende oren. Geef mij maar Zink en niet deze baggerdingen.

gr Havenmeester

Silver Palm

Registered User
Ik heb ook negatieve ervaringen met deze pijlen. Ik stak er 1 af deze ging mooi recht en hoog de lucht in, maar daarna kwam deze weer terug naar onderen en knalde op ongeveer 5 meter boven de straat. De rest van de pijlen heb ik maar in een bak met water gegooid (om te vernietigen) want ik vond ze veel te link.

Bovenaan