Corsair

brian the freak

Registered User
Ik heb ze nu 2 weken geleden gehaald bij de grenzalandmarkt in laar.
Ik heb nu wel het 1e nadeel van deze heerlijke strijkers ontdekt.
ongeveer 1 seconde na het aan streken spuiten er ineens allemaal vonken uit,vind dit nogal irritant,maar verder blijven het gewoon top dingen!

mvg pyro023

1seconden na het aanstrijken had je em al moeten wegwerpen:blink1:

Shredder12

Registered User
Bij de Grenzland markt in duitsland kan je ze voor 12 euro krijgen
voor 8.50 heb je echte nepper

ga gewoon naar duitsland jho

Greetz

BillyF

Registered User
Weet jij van welk merk de echte Corsair is?

Soms denk ik poziloc dat je een beetje verward bent. Niet vervelend bedoelt, alleen je bent al 3 jaar moderator en zoveel posts gemaakt en dan nog steeds niet weten van welk merk een corsair is. Of ben je sarcastisch bezig.:confused:

Nou ja genoeg offtopic gel*lt.

De weco corsair is waarschijnlijk de mooiste strijker ooit. Een knal die te vergelijke is met een nitrate thunder 2006 versie. Jammer dat ik nog altijd strijkers niet vertrouw anders zaten ze volgend jaar ook in mijn collectie.

mr. kaboem

Registered User
Soms denk ik poziloc dat je een beetje verward bent. Niet vervelend bedoelt, alleen je bent al 3 jaar moderator en zoveel posts gemaakt en dan nog steeds niet weten van welk merk een corsair is. Of ben je sarcastisch bezig.:confused:

Nou ja genoeg offtopic gel*lt.

De weco corsair is waarschijnlijk de mooiste strijker ooit. Een knal die te vergelijke is met een nitrate thunder 2006 versie. Jammer dat ik nog altijd strijkers niet vertrouw anders zaten ze volgend jaar ook in mijn collectie.

ben ik met je eens! gewoon top strijkers! spijt dat ik er afgelopen jaar maar 1 doosje van gekocht heb voor 17,5. Helaas heb ik nu nog het halve doosje over omdat mijn strijkplankjes kapot gingen:huh::sad2: en er geenluciferdoosjes in huis waren. Maar waarom vertrouw je geen strijkers? deze dingen zijn gewoon top en de vertraging ook.

barrett rifles

Registered User
Anders plak je gewoon een stukje visco op de strijkkop, en je hebt een dubbele vertraging en ook nog een leuk fontijntje gevolgd door een behoorlijke knal:amuse:

DjTerence

Registered User
Ik heb het ook niet zo met strijkers.
Had nog één doosje oude Corsairs van weco..
Hoort een goede vertraging in te zitten, nu niet meer dus.
Gooide ze weg, en BANG!
Ze knalden zowat in men handen.. iedere keer weer..
Besloten er maar een heksenkringetje van te maken..

strijker00001

Registered User
ik had er zo 800 gekocht voor nieuwjaar en het kostte maar 4 euro per 100 stuks bij mij!!:bigsmile:
gekocht in brussel bij de winkel atmosfire.

*InSaNe*

Registered User
echt wat is dat toch met deze strijker.. hoor voor 99% alleen maar positieve dingen.. denk dat ik ze dit jaar ook maar bij mijn collectie laat horen..

Offtopic

ik had vroeger lange blauwe stijkers met gele kop, knalde ook zeer lekker hard. iemand idee welke deze zijn?

mr. kaboem

Registered User
echt wat is dat toch met deze strijker.. hoor voor 99% alleen maar positieve dingen.. denk dat ik ze dit jaar ook maar bij mijn collectie laat horen..

Offtopic

ik had vroeger lange blauwe stijkers met gele kop, knalde ook zeer lekker hard. iemand idee welke deze zijn?

Ja meot je zeker doen!(die strijkers aan je collectie toevoegen) die strijkers die je vroeger had zijn dat niet die moog pirats van Nico? Die schenen zeer lekker te klappen heb ik wel eens elezen. Of dit klopt weet ik niet want heb ze zelf nooit gehad.

Cameo

Registered User
Offtopic

Het kan zijn dat je onderstaande Bonbridge "Match Crackers" hebt gehad:
normal_strijkersbonbridge.jpg

Je ziet hier drie varianten, inclusief een "Widowmaker-sized" versie. Productiejaar 2003. (laat je niet misleiden door de afwijkende kleur van de kop, want deze exemplaren zijn "gedummificeerd")

Groetjes,
Cameo

*InSaNe*

Registered User
Het kan zijn dat je onderstaande Bonbridge "Match Crackers" hebt gehad:
normal_strijkersbonbridge.jpg

Je ziet hier drie varianten, inclusief een "Widowmaker-sized" versie. Productiejaar 2003. (laat je niet misleiden door de afwijkende kleur van de kop, want deze exemplaren zijn "gedummificeerd")

Groetjes,
Cameo

volgens mij zijn dit ze.. alleen waren de letters ook geel... deze gingen zeker hard had onderste dacht ik, de smalste en langste.. waren wel goede knallers...

Bovenaan