DioR
Registered User
Net zoals vorig jaar ook een showtje geschoten om 00:20 uur.
Eerste 5 a 10 minuten sta ik altijd rond te kijken wat er allemaal de lucht in gaat. Het was om 00:00 uur toen ik naar buiten liep vrijwel droog! Hier en daar viel een klein druppeltje. De wind was heel iets gaan liggen. Het was alsof de weergoden mij hadden gehoord. Tijdens het opbouwen begon het weer iets te druppen. Maar dat hinderde niets. Alles is weggeschoten en niets is blijven staan.
Helaas was ik de volgorde een beetje kwijt op een gegeven moment. De zware jongens zouden na de Heavy 25 shots gaan. En nadat de zware jongens bezig waren zou op een gegeven moment het heavy 3 assortiment bijspringen. Omdat ik de tel kwijt was, is die volgorde omgedraaid. Desalniettemin naar mijn mening een lekker showtje!
Volgorde van geschoten cakes:
1x Salute Cake 1
1x Event Immortal Gold
2x Mayday
3x Wave Willow
2x Panter 1x Great Wall of China
2x Zena pakket cake nr.2
2x Zena pakket cake nr.3
2x Wild Wild West 1x Mega Mini
3x Heavy Legend 25shots 1x Salute
4x Zware Jongens 5x Fuego
2x Heavy 3 assortiment 1x Havana
5x Secret Salute 2x Silver Salute 2x Hypnotised
Enjoy!
Eerste 5 a 10 minuten sta ik altijd rond te kijken wat er allemaal de lucht in gaat. Het was om 00:00 uur toen ik naar buiten liep vrijwel droog! Hier en daar viel een klein druppeltje. De wind was heel iets gaan liggen. Het was alsof de weergoden mij hadden gehoord. Tijdens het opbouwen begon het weer iets te druppen. Maar dat hinderde niets. Alles is weggeschoten en niets is blijven staan.
Helaas was ik de volgorde een beetje kwijt op een gegeven moment. De zware jongens zouden na de Heavy 25 shots gaan. En nadat de zware jongens bezig waren zou op een gegeven moment het heavy 3 assortiment bijspringen. Omdat ik de tel kwijt was, is die volgorde omgedraaid. Desalniettemin naar mijn mening een lekker showtje!
Volgorde van geschoten cakes:
1x Salute Cake 1
1x Event Immortal Gold
2x Mayday
3x Wave Willow
2x Panter 1x Great Wall of China
2x Zena pakket cake nr.2
2x Zena pakket cake nr.3
2x Wild Wild West 1x Mega Mini
3x Heavy Legend 25shots 1x Salute
4x Zware Jongens 5x Fuego
2x Heavy 3 assortiment 1x Havana