Consumentenshow DioR 2012/2013

DioR

Registered User
Net zoals vorig jaar ook een showtje geschoten om 00:20 uur.
Eerste 5 a 10 minuten sta ik altijd rond te kijken wat er allemaal de lucht in gaat. Het was om 00:00 uur toen ik naar buiten liep vrijwel droog! Hier en daar viel een klein druppeltje. De wind was heel iets gaan liggen. Het was alsof de weergoden mij hadden gehoord. Tijdens het opbouwen begon het weer iets te druppen. Maar dat hinderde niets. Alles is weggeschoten en niets is blijven staan.
Helaas was ik de volgorde een beetje kwijt op een gegeven moment. De zware jongens zouden na de Heavy 25 shots gaan. En nadat de zware jongens bezig waren zou op een gegeven moment het heavy 3 assortiment bijspringen. Omdat ik de tel kwijt was, is die volgorde omgedraaid. Desalniettemin naar mijn mening een lekker showtje!

Volgorde van geschoten cakes:

1x Salute Cake 1
1x Event Immortal Gold
2x Mayday
3x Wave Willow
2x Panter 1x Great Wall of China
2x Zena pakket cake nr.2
2x Zena pakket cake nr.3
2x Wild Wild West 1x Mega Mini
3x Heavy Legend 25shots 1x Salute
4x Zware Jongens 5x Fuego
2x Heavy 3 assortiment 1x Havana
5x Secret Salute 2x Silver Salute 2x Hypnotised

Enjoy!

Skies

Registered User
Te gekke show! Waanzinnig einde... Camera lijkt er bijna van op tilt te slaan (piep bliep).

Haha, die man "En hoe ontsteek je dat dan?.." Lekker handig moment om dat te vragen :)

DioR

Registered User
Te gekke show! Waanzinnig einde... Camera lijkt er bijna van op tilt te slaan (piep bliep).

Haha, die man "En hoe ontsteek je dat dan?.." Lekker handig moment om dat te vragen :)

Ja dat was de buurman. Beetje jammer moment om zoiets te vragen. Snap ook nog steeds niet dat hij dat niet er na vroeg. Ik stond druk die cakes van de Immortal gold te tellen.

DioR

Registered User
Ja 4, maar moet wel tellen wanneer hij bij de 4e cake is. Dat zie ik niet van 30 meter afstand.

funkie x

Registered User
erg lekkere show man en fijn dat je hem kon schieten!! bij mij staan nog zeker 8 dozen met cake's doorgelont binnen omdat het zo hard waaide en plensde! echt frustrerend na een jaar combineren en volgorde's verzinnen, maargoed volgend beter hoop ik dan maar!!

top show met gave combinatie's hoor!!

passion fruit

Registered User
Dank je wel voor het delen Dior. Ik heb weer wat ideetjes opgedaan voor volgend jaar. Je timing was goed ondanks die vragen van de buurman. Echt noob van heb om jou op dat moment lastig te vallen met die vragen.
Ik heb iig geweldig genoten van deze show en de finale moet oorverdovend zijn geweest! Nice!

Bovenaan