consumenten vuurwerk engeland

sebastiaantje

Registered User
Dag, ik zat eventjes te kijken op een engelse website. Dit is consumenten vuurwerk in engeland. Deze site trok mijn aandacht omdat, er echt goed spul verkocht wordt.

SITE;

http://www.ghengisfireworks.co.uk/

Ik zie ook dat de pijlen 200 gram kruit mogen bevatten:nuts:. Dat kan echt mooie effecten geven :love:( zie link hieronder ). Ook een filmpje natuurlijk van de KING COBRA super effect met keiharde knal.

http://www.ghengisfireworks.co.uk/Product/665/king-cobra.aspx

Ook zie ik dat er voor consumenten ook een 4 inch mine te koop is de ULTIMATE FEAR. Eerst een grote crackling fontein en dan de mines met titanium knal:nuts:.

http://www.ghengisfireworks.co.uk/Product/610/ultimate-fear-4-inch-mine.aspx

P.S het filmpje van de mine is niet afgelopen bij de eerste keer, je ziet de mine ook nog eens op 50 meter afstand

Twee toppertjes, al zeg ik het zelf

En natuurlijk staan er veel ander mooie dingen op. Ik had al eens eerder aangegeven dat ik vondt dat we in Nederland wat missen op vuurwerkgebied. Ik vindt NL vuurwerk hartstikke mooi hoor, daar niet van, prachtig zelfs. En ik heb op zich ook niets te klagen vooral met al die nieuwe mooie cakes in NL:love: , maar tocht vindt ik dat in vergelijking met andere landen we iets missen.

Greetz sebas

Laatst bewerkt:

looneytunie

Registered User
ha ik zat net op die site te kijken en kwam tot de conclusie dat die 2 duurste vuurpijl pakketten en die mine ook het enige leuke is wat er op die site staat!

sebastiaantje

Registered User
ha ik zat net op die site te kijken en kwam tot de conclusie dat die 2 duurste vuurpijl pakketten en die mine ook het enige leuke is wat er op die site staat!

Nou ja , de rest is ook wel leuk maar deze 2 producten springen er natuurlijk uit omdat dit twee supergrote pijlen zijn met mega knal en effect. En die mine is ook prachtig met die eindknallen, maar er zijn meer engelse vw sites met meer van dit soort dingen, zoals die pijlen en mines, maar vondt het de moeite waard om eventjes te delen

Greetz

bridge

Bronzen Member
het gaat erom dat 4 inch zeker voor een mine uitesrt huge. Dat zie ik dit filmpje niet. Die pijlen zijn wel geweldig. Zijn duidelijk shell-pijlen. Onder de koker zit vermoedelijk een shell, ik denk ook 4 inch. Kan bijna niet anders met zo een fraai rond boeket.

Tony

Administrator
Medewerker
Inderdaad een geweldige cake.
En volgens mij mogen ze in Engeland inderdaad tot een maximum van 1000gram per cake hebben. Maar ik dacht dat het wel maximaal 15 gram per tube was net zoals bij ons.

polleke45

Registered User
Inderdaad een geweldige cake.
En volgens mij mogen ze in Engeland inderdaad tot een maximum van 1000gram per cake hebben. Maar ik dacht dat het wel maximaal 15 gram per tube was net zoals bij ons.

Dat ze maar snel invoeren dat je hier ook 1000 gram per cake mag en 200 gram per pijl dat zou wel lekker zijn.

Tony

Administrator
Medewerker
Dat ze maar snel invoeren dat je hier ook 1000 gram per cake mag en 200 gram per pijl dat zou wel lekker zijn.

200gram per pijl ? Wuhaha.
Nee man. Weet je wat je al kan maken met 75gram. Maar persoonlijk zie ik de pijlen liever verdwijen en laat de shell kitjes maar op de markt toe. 10 keer veiliger en vaak mooier qua effecten

Bovenaan