Coloured flower

Spiranic

Registered User
Ik heb ze dit keer ook en heb ze nog niet getest.. ik wil dit ook niet om problemen met politie te voorkomen... Ik wacht mooi tot 31 dec...
Die van mij hebben 2 soorten crepe papiertjes groen en roze.. Ik weet niet of dit goed spul is..

Iemand nog meer filmpjes/info/foto's?

Ook wil ik weten of het nou wel of niet gevaarlijk bij nitraten is om ze zeg maar uit je handen te gooien (wel meteen)
(Ik ben Dj dus Ik ben zuinig op me handen) ;)

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ook wil ik weten of het nou wel of niet gevaarlijk bij nitraten is om ze zeg maar uit je handen te gooien (wel meteen)
(Ik ben Dj dus Ik ben zuinig op me handen) ;)

Eigenlijk geef je antwoord op je vraag.
Gewoon die dingen op de grond neerzetten en dan aansteken.
Je handen zijn toch het belangrijkse.
Ga maar een dag je duim niet gebruiken, kijken hoe moeilijk je dingen kan pakken.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ja je kan ze vanuit de hand afsteken, en nee het is niet fijn om een vingertje te missen..

Gooi ze liever weg omdat me dat in ieder geval al weer een keer bukken scheeld, en ook nog eens een keer het opstaan, wat je zowiezo al extra tijd kost. (tong)

Zupah mahn

Registered User
jullie hebben helemaal gelijk ik heb dit jaar TT´s en ik gooi ze gewoon weg!MAAR WEL METEEN ALS ZE AANSTAAN! wan ik wil ook geen vinger missen ben pas 12 dus kijk gewoon uit!

Laatst bewerkt door een moderator:

Spiranic

Registered User
Ja volgens mij is de kans dat het verkeerd gaat net zo groot als dat bij een astro... alleen het probleem is.. knalt deze in je handen heb je toch groter probleem... Toch denk ik dat je ze best weg kan gooien.. Ik ga iig het eerste pak gewoon elke keer op grond leggen.. kijken of ze betrouwbare lonten hebben... Dan kijk ik wel wat ik doe... :p

Iemand nog meer info/filmpjes/foto's van deze nitraten?

fransjew

Registered User
die coloured flowers had ik en ik had ook die tt's bij mij knalden die tt's overduidelijk harder deze gaf echter geen vlam in tegenstelling tot die colloured flower

Yoshimitsu

Registered User
Iemand nog meer info/filmpjes/foto's van deze nitraten?

Kheb hier een foto van de 'normale' coloured flowers voor je:
Coloured_Flowers_1.JPG

Teletubbie

Registered User
Ik had ze door elkaar zitten vorig jaar, rood met groen in 1 karton. Maar ik vond ze heel erg slecht (de knal dan) het 'lichtje' is wel leuk.

zuen

Registered User
hier een foto van de coloured flowers in het nieuwe jasje
2gram ;)
mooi sier effect
en knalt goed; )
heb ze gekocht voor 11 euro ;) aan de duure kant
ik wou ze wel even vergelijken

1163940611322.jpg

Ik vind ze wel goed want ze zijn harder dan de nitrate thunder én ze geven een leuk fonteintje.(bigg)

Teletubbie

Registered User
Vind ik wel, ik vind een 'lampje' bij een nitraat vind ik belangrijker dan die hele nitraat zelf. Als ik voor de knal ga daar hebben we lawine pijlen voor

wimpie

Registered User
ik heb die coloured flower "super" ook
Vind het zeker een goede nitraat qua knal
en voor de prijs helemaal.

overdoos van 50 pakjes voor 150 euro
Dan heb ik deze toch echt wel liever dan een supervlinder qua prijs/kwalilteit

wezjuh

Registered User
ik vind eigelijk niet dat er veel verschil tussen de coloured flower en nitrate thunder zit...
maarja..meningen verschillen ;)

hq78

Registered User
Ik heb nitraten binnen met een rose/groen crepe papiertje en een kartonnen huls,de achterkant van de verpakking waar ze in zitten is precies het zelfde als in het begin van het forum.Zijn dit nou colour flowers of crepe nitraten of weer een ander soort?Ik heb diverse forums er over gelezen maar wordt er niet wijzer van.

Laatst bewerkt door een moderator:

Teletubbie

Registered User
Ik had in elk geval hele slechte Coloured Flowers vorig jaar, ze gingen nog net iets harder dan een rotje. Maar misschien was het verkeerd opgeslagen, ik weet het niet. Het zijn in elk geval niet degene die jullie allemaal hebben, die van mijn had een andere verpakking en zat groen en roze door elkaar in 1 doosje.

freeek

Registered User
Die Coloured flowers zijn echt leuke dingetjes eerst een vlammetje, volgensmij had je coloured flowers nitraten met rode en groene vlammen, dat verschilt van de kleur crepe papier en daarna een harde knal, maar wel iets zachter als een thumping thunder.

Laatst bewerkt:

! martijn !

Registered User
Die Coloured flowers zijn echt leuke dingetjes eerst een vlammetje, volgensmij had je coloured flowers nitraten met rode en groene vlammen, dat verschilt van de kleur crepe papier en daarna een harde knal, maar wel iets zachter als een thumping thunder.

:push: dan heb je zeker zware rotzooi gekocht want die bij mij waren al met een super vlinder te vergelijken alleen het enige verschil was natuurlijk de druk verschil tussen deze twee knallers:cheesy:

tmffirework

Registered User
:push: dan heb je zeker zware rotzooi gekocht want die bij mij waren al met een super vlinder te vergelijken alleen het enige verschil was natuurlijk de druk verschil tussen deze twee knallers:cheesy:

supervlinder :weird:
Dat is wel een beetje overdreven denk ik, maar inderdaad ze horen harder als TT's te gaan, ietsjes :smile:

Bovenaan