Coloured flower

P

poziloc

Guest
Sweet Laker zei:
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij zijn dit de neppers. Ik kan mij herinneren dat de goede bloemetjesnitraten geen overkappend karton hadden en dat zij per 24 verpakt zaten. Als ik in dit doosje doortel kom ik uit op 20 per doosje.

hier de 24 stuks verpakking
Thundercracker.jpg

PoundeR

Registered User
Sweet Laker zei:
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij zijn dit de neppers. Ik kan mij herinneren dat de goede bloemetjesnitraten geen overkappend karton hadden en dat zij per 24 verpakt zaten. Als ik in dit doosje doortel kom ik uit op 20 per doosje.

Ja klopt, de goede oude bloemetjes nitraten (knalden zeer hard) zaten per 24 in een pak. Het kartonnen pakje zelf was omwikkelt met doorzichtig plastic, zodat je de nitraten zag zitten.

PoundeR

Registered User
poziloc zei:
hier de 24 stuks verpakking

Dat zijn niet de bloemetjes nitraten die ik ken, die per 24 verpakt zaten. Ze waren rose van kleur met witte bloemetjes. Ik probeer al een foto te vinden, maar nog niet gelukt :(

<edit>
Foto gevonden :)
Classics_FPM-Crackers_84_.jpg

</edit>

Laatst bewerkt:

iLLuH

Registered User
mjah idd ik heb trouwens wat van die coloured flowers getest beetje tegenvaller knal is te vergelijken met een pirat special

remio

Registered User
hoore eigenlijk alleen maar van jou slechte verhalen:p ik heb meerdere mensen erover gehoord en ze zelf ook getest en vind ze een veel betere vlam hebben als menig nitraat(zoals het hoort!) en de knal nagenoeg gelijk aan een TT(tegenwoordig geen nitraat meer te noemen zo zonder vlam|:( )

gegroet remio

iLLuH

Registered User
mjah volgens mij heb ik gewoon slechte want ik hoorde ook wat andere mensen die negatief waren over deze nitraat maar ook best veel positieve reacties dat ze net zou hard als een tt zouden gaan iig die ik heb afgestoken kwamen er zeker niet in de buurt van ;( trouwens op een filmpje van iemand wordt ie vergeleken met een tt en bijna geen verschil
ach jah je doet er niets aan

djara

Registered User
Lidu Rullezzz zei:
kheb ze ook getest en vond zeer zeker goed !...knalt net zo hard als een TT maar wat doffer.

:w

zijn die color flower nog ergens te koop ???
khad ze namelijk paar jaar geleden ook ! ik vond ze altijd SUPER
khad er nooit problemen meej!

groeten djara

remio

Registered User
helios SCHIJNT ze te verkopen en in de handel zijn ze ook te krijgen.... (gaat over de flowers van de eerste foto!!!)

gegroet remio

Laatst bewerkt:

maximalistixx

Registered User
heb er net 1tje getest, de knal was gemiddeld, ik vind persoonlijk een tt harder gaan, het rare alleen bij mij was dat de nitraat siste waarna hij afging. overigens zijn deze nitraten 1.9 gram

Saminem

Registered User
Ik vind TT's zeker weten harder gaan dan deze dingen. IK heb er net nog een afgestoken, de vlam is wel leuk en de knal kan er mee door. Ongeveer even hard als pirat special inderdaad.

Detonator

Registered User
Ik heb ook nitraten getest , 4 stuks zoals bij de topic starter. Ik ben helemaal niet te spreken over de knal, vind het zwakjes lijkt meer op een strijker, helemaal niet op een nitraat, vind het jammer. Nitrate Thunder (Bonbridge) bijv gaat veel harder (stuk steviger)! Bovendien staat er op de verpakking 1,95 gram, maar dat is denk ik wel incl de vlam, want de knal is bagger vind ik... Zelfs omstanders vonden het matig.

Laatst bewerkt:

nitraatbom

Registered User
Vinden jullie deze nitraten de moeite waard voor €12,50, en dan heb ik het over de nieuwe versie.
Of kan ik dan beter andere nitraten halen ?
En zo ja welke raden jullie dan aan die nu te koop zijn ?

Kitsch

karshof12

Registered User
Ik heb de bovenste nitraaten ook, ze gaan prima vergeleeken met de andere.
alleen je vindt er wel veel misvormde tussen, die plat gedrukt zijn. maar dat maakt niet zoveel uit gaan even hard]:)

maximalistixx

Registered User
nitraatbom zei:
Vinden jullie deze nitraten de moeite waard voor €12,50, en dan heb ik het over de nieuwe versie.
Of kan ik dan beter andere nitraten halen ?
En zo ja welke raden jullie dan aan die nu te koop zijn ?

Kitsch

12,50 is te duur, inkoopsprijs is geloof ik 8 euro, zelfs via via had ik die dingen nog voor 10euro per doosje. beter zorg je dat je tt's of nt's kan krijgen. ik was er zelf ook niet heel kapot van

remio

Registered User
12,5 is nog netjes in deze tijd.... en inkoop is natuurlijk ook verschillend. lager als 8 euri iig lol

ik vind ze de moeite waard en goede nitraat, deze heeft tenminste een mooie vlam!

gr

nickskuhh-hmd

Registered User
Coloured flower ik had ze 2 jaar geleden maar dan die rooie.
Gingen wel iets zachter als Thumping Thunder maar gingen ook wel lekker.
Ik had vorig jaar ook bloemetjes nitrate maar die waren veel groter dan gewone.
Ze gingen even hard als de thumping thunders wie weet wat voor iets ik had?
Zaten per 10 verpakt in een rood papiertje (net als de kanonslagen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan