Coloured flower

iLLuH

Registered User
heeft iemand ervaring met deze nitraten?

10005003zh.jpg

remio

Registered User
2 of 3 jaar geleden wel, maar die waren met wat meer rood erin..... deze versie zie ik voor het eerst. als je ze al heb, zou ik zeggen test er 1 en post hiet hoe ze waren ;)

gegroet remio

RBA

Registered User
mischien dat iemand een foto kan maken van een colered flower naast een TT
dan kunne we het verschil zien !:p

Blackmoon

Registered User
Als je kijkt zijn de nitraatjes niet verschillend...
De een is breder en de andere is langer dus is met hetzelfe kruid inhoud etc.
Ik denk ook niet dat ze HARDER gaan.

nightkiller

Registered User
Doos met Thumping Thunders

Karton%20Thumping%20Thunders.jpg

Thumping Thunders

Doosjes%20Thumping%20Thunders.jpg

onbekende Nitraat als iemand dat weet zou ik het graag lezen...

nitraat.jpg

Doodskop strijke, Super Widow Maker, Pantzerfaust (vuist), Jumbo Color Whistling Thunder ook wel Super Nitraat, Onbekende Nitraat, Widow Maker, Corsair Strijker, Raider Strijkers, Vlinder, Mini Strijker, Black Bermuda

verzameling.jpg

nightkiller

Registered User
iLLuH zei:
hier een vergelijking

10005095ir.jpg

zonder die copyright ziet ie er toch beter uit :eek:

Er zit zeker wel verschil in Nitraat.
ik geef de voor keur aan de middelste. die hebben langere vlam en knallen super.

Je hebt nog wel een aantal verschillende types trouwens.

P

poziloc

Guest
de onbekende nitraat.
dit was de allereerste nitraat die bij alpeco en bex werden verkocht.....zeer harde knal.....alleen was dat maar voor 1 jaar......de rest die volgde was gewoon slecht
deze kwamen ongeveer in 95/96 in de handel.
deze werden later ....rond 2000 als nepnitraat benoemd...waarom....ik weet het niet.....het waren de allereerste die verkrijgbaar waren....dus totaal nieuw

nitraat.jpg

zink901

Registered User
poziloc zei:
de onbekende nitraat.
dit was de allereerste nitraat die bij alpeco en bex werden verkocht.....zeer harde knal.....alleen was dat maar voor 1 jaar......de rest die volgde was gewoon slecht
deze kwamen ongeveer in 95/96 in de handel.
deze werden later ....rond 2000 als nepnitraat benoemd...waarom....ik weet het niet.....het waren de allereerste die verkrijgbaar waren....dus totaal nieuw

Zijn dit dan nog de originele, en waaraan kun je dat zien? Want ik weet dat de 'bloemetjesnitraten' van de laatste jaren allemaal nep zijn en zeer slecht knallen.

nee dat kon je niet zien...ze waren even groot en dik...alleen de ps was verminderd.....maar zoals ik al zei...ze waren maar 1 jaar goed en dat was toen ze voor het eerst op de markt kwamen, de nitraten

Laatst bewerkt door een moderator:

Jo440

Registered User
Ik heb nog coloured flowers liggen van ruim 5 - 6 jaar geleden, die rode, die gaan harder als de TT's, heb ze afgelopen jaarwisseling allemaal eens gegooid die k had.
k vond zelfs nog een millenium thunderbomb, zo heetten die toen dacht ik, die gingen pas hard :) en van die nitraat met crackling :p

Sweet Laker

Registered User
zink901 zei:
Zijn dit dan nog de originele, en waaraan kun je dat zien? Want ik weet dat de 'bloemetjesnitraten' van de laatste jaren allemaal nep zijn en zeer slecht knallen.

nee dat kon je niet zien...ze waren even groot en dik...alleen de ps was verminderd.....maar zoals ik al zei...ze waren maar 1 jaar goed en dat was toen ze voor het eerst op de markt kwamen, de nitraten

Ik kan er naast zitten, maar volgens mij zijn dit de neppers. Ik kan mij herinneren dat de goede bloemetjesnitraten geen overkappend karton hadden en dat zij per 24 verpakt zaten. Als ik in dit doosje doortel kom ik uit op 20 per doosje.

NelisB

Registered User
2 jaar terug had ik die flowers en kreeg je vooraf een groene of rode flam.

Vorig jaar had ik de nitraat thunder die hier wordt verkocht, Deze echter geen gekleurde vlam vooraf, en knal ook iets minder hard.
22Alpeco_27_.jpg

Bovenaan