Coloured flower

musketier

Registered User
ja ik heb deze 3jaar geleden gehad ze zijn niet waardeloos(gaan iets zachter als TT, en die knal is erg matig)(de TT's van vroeger waren toppers helaas zijn deze TT's veranderd= een zachte knal) en bij de coloured flowers kun je ze indrukken waardoor er lucht in de nitraat zit dus een zachte knal)

Laatst bewerkt:

rund!

Registered User
Ik heb 3jaar geleden Coloured flowers gehad ik dacht yes, dikke nitraten maar ze vielen erg tegen. De knal gaf geen tot weinig druk hij gaf wel een mooie vlam maar bij nitraten gaat het mij toch echt om de knal. Sommige in deze forum zeiden dat die harder ging dan de tt maar dat vind ik niet en helemaal niet harder dan de nt.

tha-pyromaniac

Registered User
Ik heb dit jaar ook weer 2 slof CF nitraat, alleen heb ik nou gehoord dat ze super coloured flower heten.
Nou is mijn vraag of dit andere zijn, dan de normale, of zijn dit de zelfden?
Ik kan ze trouwens per slof (20st) voor een tientje krijgen.
Vorig jaar had ik ze ook: goeie vlam en lekkere doffe dreun, alleen zat er af en toen wat kruit op de lont waardoor ze wel eens te snel afgingen.
Verder vind ik ze hetzelfde klinken als de TT's

DjTerence

Registered User
Kijk, zo kunnen we oneindig blijven doorgaan!
Koop een deciBel meter als je het 100% zeker wilt weten...
Ik persoonlijk vind de Colored Flower zeker geen aanrader, heb die nitraat 2 jaar terug gehad, en soms kon je hem zo kapot knijpen, en ze waren erg misvormd.

Ik houd het vanaf nu altijd bij de Thumping Thunders ;-)
Let een beetje op de afkortingen, dat willen de Administratoren niet!

Terence :blink1:

Laatst bewerkt:
Bovenaan