Collectie van Deamonchild !!

deamonchild

Registered User
Zo ik ben thuis na een dag shoppen :)

Eerst naar Welkoop in Heemskerk om 5x straatbaas op te halen ( geen gratis vuurwerk in voorverkoop :( )
Naar huis en toen door naar Edam naar de Multimate daar. Ik had Wolff een mail gestuurd met de vraag of ik bij hun met KvK nummer ook zelf kon ophalen maar dat ging niet en toen verwees de man van Wolff me naar Edam omdat hij daar wat moois voor me had geregeld. Daar aangekomen werd ik meteen herkend en kreeg ik te horen dat ik kon kiezen uit OF 25% korting op alles wat ik kocht OF 40% van het totaal bedrag aan gratis vuurwerk dus ik heb gekozen voor 25% korting.

Kwam er na een tijdje een verkoper naar me toe hij zegt : Jij woont toch in Zaanstad ? Dus ik antwoord ja meneer inderdaad hij zegt dan weet ik et goed gemaakt, als jij even deze alluminium strip langs bezorgd bij een klant van mij daar doe ik er nog gratis een The Cube bij. OK overgehaald !!! Dus ff stripje bezorgd en nu veilig thuis me vuurwerk aan het knuffelen.

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:

Redje

Registered User
Jij weet wel wat je wil hebben, heerlijke cakejes hoor.

alluminium strip langsbrengen? volgestampt met coke zeker haha, geintje..

Mischien moet ik ook maar eens naar die winkel gaan, ik kom ook uit zaanstad mischien herkent hij mij ook :hehe!:

deamonchild

Registered User
Ik steek het allemaal los af :( ik ben net met lontjes begonnen maar na testen bleek me lont niet meer goed te zijn en faal ik dus hard :(

ik denk dat ik morgen alsnog nieuwe romeinse kaarsen ga halen en daar het lont van gebruik :) Dan maar lonten in setjes van 2 ofzo

deamonchild

Registered User
Hmmmmmm mooi wonen me neefje zit in de boschjesstraat :)
Daar heb ik paar maandjes terug nog een aantal potten geschoten ivm mijn neefs verjaardag :)

painkiller

Registered User
Toch nog een mooie collectie geworden zeg!
Als je een goede aansteker of pyrotorch hebt hoef je ze niet perse door te verbinden hoor, gewoon langs lopen.

deamonchild

Registered User
Ik heb een mooie Creme Brulle brander gekocht dus het aansteken gaat helemaal goed komen :D dan maar niet lonten idd .

2005Fast ik sta in een redelijk smalle straat met aan beide kanten hoogbouw en ik ben bang dat me pijlen boven de huizen opeens wind vangen en dan zie ik er niets meer van :(

Ga morgen nog wel wat Extreme Bang rockets halen voor de leuk erbij in de vooravond :)
en een meter pakketje en wat losse knallers en en en en en en en zucht ........................ kan iemand me 200 euro lenen :p

Bovenaan