Collectie Pyromanichgv

Pyromanichgv

Registered User
Bij deze mijn collectie van dit jaar.
De event 4 seasons box staat er niet bij op, ze hadden 1 van de 4 losse potten erbij gedaan ipv de complete doos, kan morgen dus weer 50 minuten in de auto zitten :S

Nja mag de pret niet drukken, hier de foto:
sam0256m.jpg

Groetjes Patrick

Wolff_freak7

Registered User
zie toch weer veel het buurt assortiment voorbij komen.
bewijst maar weer eens de kwaliteit van dit product.
mooie collectie verder en jammer van de 4 seasons
had je je bestelling niet gecontroleerd voor dat je naar huis ging dan?

Pyromanichgv

Registered User
Nou dat is dus een leuk verhaal.
Ik trok dus alle dozen los, en miste al de thunderking jumbobox, die dus achteraf was uitverkocht.
Maar bij de laatste doos die ik in de auto los trok zag ik dus cake a van de 4 seasons, dus ging er automatisch van uit dat het de 4 seasons was, mja de andere 3 cakes waren gratis cakes bij de bestelling.
Maar heb inmiddels contact gehad met de dealer en hij had al een vermoeden dat het niet goed was gegaan.
Mag de cake A houden en morgen staat een complete 4 seasons voor mij klaar.
Wel weer 50 minuten rijden, maar houd je van de straat.

painkiller

Registered User
Mooie collectie hoor, kan je een aardig showtje mee geven.
Wel een slapende verkoper dat hij niet merkt dat er maar 1 pot inzit.

Pyromanichgv

Registered User
Ja het was heel rommelig geregeld.
Moest er tussen 7 en 9 zijn in de avond zodat het allemaal soepel verliep, heb der nog 1,5 uur gestaan.

pyro-bobby

Registered User
Volgens mij stond ik er dan samen met jou te wachten (kuiper koekange).
Lang niet genoeg personeel, ik heb ook iets meer dan een uur staan wachten, maar het heeft geloont.
Alles gecontroleerd, city lights en wodka blue zaten er niet bij, maar heb ipv die 2 cake's (á 15.99 hier) 3 x Sniper gekregen.
Dat vond ik dus helemaal niet erg :)
Ik zal eens kijken of ik 't kaartje van de camera in de laptop kan drukken.
Dan staan mijn foto's zo ook online :)

Pyromanichgv

Registered User
Volgens mij stond ik er dan samen met jou te wachten (kuiper koekange).
Lang niet genoeg personeel, ik heb ook iets meer dan een uur staan wachten, maar het heeft geloont.
Alles gecontroleerd, city lights en wodka blue zaten er niet bij, maar heb ipv die 2 cake's (á 15.99 hier) 3 x Sniper gekregen.
Dat vond ik dus helemaal niet erg :)
Ik zal eens kijken of ik 't kaartje van de camera in de laptop kan drukken.
Dan staan mijn foto's zo ook online :)

Was jij die jongen dan met die krulletjes? :p

Ja ik heb nu ook 2 Sniper ipv 1.
Wel slecht zaakkie daar, hoop dat het spul goed is anders kom ik er sowieso niet meer terug.

Uutgrunn

Registered User
Ik ben er gisteravond ook geweest en ik had de Thunderking Jumbobox ook niet, maar de rest zat er allemaal keurig bij. Als vervanging heb ik maar een mooi sierpakket a 30 e erbij genomen.
Mijn ervaring van vorige jaren is dat alles soepeltjes verloopt. De mevrouw achter de balie vertelde mij dat ze dit jaat grote problemen hebben gehad met het onlinezetten van de producten en de afhandeling van de betalingen, maar dat wordt gecompenseerd door klanten meer waar voor hun geld te geven.
Ik kom er volgend jaar gewoon weer. Het is prijstechnisch gewoon aantrekkelijk om die kant op te rijden.

En nu weer on-topic:

Mooie collectie Pyromanichgv!! Daar ga je zeker plezier aan beleven morgen!!

Pyromanichgv

Registered User
Ik ben er gisteravond ook geweest en ik had de Thunderking Jumbobox ook niet, maar de rest zat er allemaal keurig bij. Als vervanging heb ik maar een mooi sierpakket a 30 e erbij genomen.
Mijn ervaring van vorige jaren is dat alles soepeltjes verloopt. De mevrouw achter de balie vertelde mij dat ze dit jaat grote problemen hebben gehad met het onlinezetten van de producten en de afhandeling van de betalingen, maar dat wordt gecompenseerd door klanten meer waar voor hun geld te geven.
Ik kom er volgend jaar gewoon weer. Het is prijstechnisch gewoon aantrekkelijk om die kant op te rijden.

En nu weer on-topic:

Mooie collectie Pyromanichgv!! Daar ga je zeker plezier aan beleven morgen!!

Ja had laatst ook een klein gesprekje met die vrouw en die vertelde ook dat ziekte alles een beetje in de weg zat enzo.
Ga er denk ik volgend jaar gewoon weer heen want ze zijn een stuk goedkoper, scheelt zo 5 a 6 euro op een cake van 30..

Plezier gaan we zeker hebben ;)

sprinkhaan

Registered User
Ziet er goed uit. En wat de service betreft in die winkel die je noemt. Als je er goedkoper uit bent en je krijgt ook nog eens wat extraatjes zou ik het best vinden,dan maar ff wat meer tijd kwijt.:smiling:

Pyromanichgv

Registered User
Nou we zijn compleet!
Ze hadden de 4 seasons niet meer zeiden ze.
Dus ik verteld hoe en wat, en na 15 minuten kwamen ze aan met de doos, eindelijk!

Bovenaan