Collectie Duitsland 2012-2013

Titus

Registered User
Vanmorgen een ritje Duisburg gedaan om mijn Duitse vuurwerk op te halen. Had een bestelling gedaan bij topp-feurwerk, eenmaal aangekomen zat er een kereltje in een soort van garagebox te blauwbekken met een aantal dozen vuurwerk. Dozen opengemaakt om het te controleren en alles klopte. Was binnen 10 minuten weer onderweg. Nog even naar de ALDI, Lidl en de Netto geweest maar daar besloten toch niks te halen.

De lijst:

2X Jorge New generation 7
4X Jorge Super Show 6
3X Jorge Styx
2X Blackboxx Adrenalin
2X Blackboxx Eissphinx
2X Blackboxx Mythos
2X Blackboxx Van Helsing
2X Blackboxx Schwarze Witwe
2X Balckboxx Boser Engel
3X Weco Orient Express/Grande Venezia
2X Weco Razorlight
2X Nico super sonic
2X Heron cake 15
2X Heron cake 13

Totale schade : € 328,28

titus-albums-collectie-duitsland-2012-2013-picture4174-vw-d1-1.jpg

titus-albums-collectie-duitsland-2012-2013-picture4175-vw-d2-2.jpg

Ik zal proberen om wat filmpjes te schieten en hier op het forum te uploaden.

Stap zo in de auto om het vuurwerk bij de Nederlandse dealer op te halen en dan is het wachten tot het spulletje in de brand gestoken mag worden.

Allen een goede jaarwisseling toegewenst en veel plezier met stoken!!

Gr,

Titus

Laatst bewerkt:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Vanmorgen een ritje Duisburg gedaan om mijn Duitse vuurwerk op te halen. Had een bestelling gedaan bij topp-feurwerk, eenmaal aangekomen zat er een kereltje in een soort van garagebox te blauwbekken met een aantal dozen vuurwerk. Dozen opengemaakt om het te controleren en alles klopte. Was binnen 10 minuten weer onderweg. Nog even naar de ALDI, Lidl en de Netto geweest maar daar besloten toch niks te halen.

De lijst:

2X Jorge New generation 7
4X Jorge Super Show 6
3X Jorge Styx
2X Blackboxx Adrenalin
2X Blackboxx Eissphinx
2X Blackboxx Mythos
2X Blackboxx Van Helsing
2X Blackboxx Schwarze Witwe
2X Balckboxx Boser Engel
3X Weco Orient Express/Grande Venezia
2X Weco Razorlight
2X Nico super sonic
2X Heron cake 15
2X Heron cake 13

Totale schade : € 328,28

titus-albums-collectie-duitsland-2012-2013-picture4174-vw-d1-1.jpg

titus-albums-collectie-duitsland-2012-2013-picture4175-vw-d2-2.jpg

Ik zal proberen om wat filmpjes te schieten en hier op het forum te uploaden.

Stap zo in de auto om het vuurwerk bij de Nederlandse dealer op te halen en dan is het wachten tot het spulletje in de brand gestoken mag worden.

Allen een goede jaarwisseling toegewenst en veel plezier met stoken!!

Gr,

Titus

Staat in de text boven de fotos. :tounge:

white thunder

Registered User
Mooie collectie,ook benieuwd zeker hoe de cakes van blackboxx het in het echt doen?Een fijne en veilige jaarwisseling,veel plezier met je collectie

ronpet

Registered User
Leuke collectie! Ben vorig jaar ook in Duisburg bij de garagebox geweest. Dit jaar in Köln, daar had topp-feuerwerk een bedrijfspandje/winkeltje gehuurd. Super sonic is een geweldige cake voor het geld, heb ik er ook weer 2 van. Had ter plekje niet gecontroleerd, was een cake niet erbij. Mailtje gestuurd, geld was de volgende dag al teruggestort!

Wizz

Registered User
Vorig jaar ook gekocht bij topp, nu helaas niet ivm in het buitenland tm 31-12 14:00 en hun winkel was maar open tot 1300 's middags :)
Prima site.

Bovenaan