Collectie 2010 - 2011 van Galaxis

Galaxis

Registered User
Tot zover even snel wat fotos genomen. De rest volgt een dezer dagen. Mijn collectie tot nu toe..

IMG_0377.JPG

IMG_0378.JPG

IMG_0379.JPG

IMG_0380.JPG

IMG_0381.JPG

IMG_0382.JPG

Binnenkort meer...

Red Eagle

Registered User
Gave Rollen en vuurpijlen
Kun je kort zeggen wat dit voor rollen (Grote rode doos) en vuurpijlen boven de ring thunder pijlen zijn ?

thanks Groeten Red

Galaxis

Registered User
Gave Rollen en vuurpijlen
Kun je kort zeggen wat dit voor rollen (Grote rode doos) en vuurpijlen boven de ring thunder pijlen zijn ?

thanks Groeten Red

De rol , in de rode doos , dat is een 20000 celebration cracker van white horse , dat is een rol gevuld met zilverkruit. De vuurpijlen boven de ring thunder pijlen zijn de :

Bonbridge assortimend galaxy B ( 4 stuks )

Flash rockets ( rode verpakking )

De 8 zwarte pijlen daarboven lijkt heel wat maar stelt niks voor , zijn 75 gram pijlen , geven een flinke burst , de rest is niet spannend.

En de blauwe pijlen die je ziet zijn Steel Hawk pijlen.

marlboro20

Registered User
Heb je de brandweer geinformeerd over je bunker???
Geweldige collectie man!! Daar ga je plezier mee hebben!!!! Ben je tot 4.00u mee bezig :))

Galaxis

Registered User
Bedankt allemaal , het meeste wordt gefilmd dus dat komt ook wel goed. Mijn maat komt ook naar mij toe dit jaar , dat is ook een freak. Dus reken maar uit maar er hier morgen binnenstaat haha :)

donlaulul

Registered User
jammer van de hacker attack van nico links boven in ! die heb ik ook las thuis pas de uitwerking helaas :(
wat heb jij voor dat potje betaald ?

maar verder echt een SUPER collectie !! jaloers ^^

Galaxis

Registered User
Ik heb geen idee eigenlijk meer wat ik voor hacker attack heb betaald. Deze cake ben ik mee bekend. Dit effect vind ik wel leuk voor in de voor avond ! Ieder zijn smaak zullen we maar zeggen. !

Roob

Registered User
Mooie collectie gast.
Heb je wel een vergunning aangevraagd voor je opslag :) ?

Hier ga je een hoop plezier aan beleven.

Bovenaan