Colin Furze heeft wat te vieren en maakt een draaiend wiel van vuurwerk

Moontan

Moderator
Medewerker
Brit maakt gigantische vuurwerkmolen van vuurpijlen

Ter gelegenheid van het halen van twee miljoen abonnees creëerde de Britse YouTuber en uitvinder Colin Furze een gigantische vuurwerkmolen met 120 vuurpijlen.
Nadat Furze het stalen frame vastmaakt aan zijn pick-up truck en aan elke wiek een vuurpijl bevestigd, ontsteekt de Brit het ronddraaiende vuurwerkmonster

Onverwoestbare auto
Binnen enkele seconden staat de molen in lichte laaie en vliegt het vuurwerk hem om de oren. De pick-up truck blijkt, naast een paar deuken en krassen, onverwoestbaar na twee minuten van vuurwerkgeweld. Inmiddels is de video meer dan 600.000 keer bekeken. In mei 2015 haalde de YouTuber een miljoen abonnees. Toen stak hij 300 vuurpijlen tegelijk af.

Jammer genoeg voor vuurwerkliefhebbers is het al nieuwjaar geweest, anders was de vuurwerkstunt een goede inspiratiebron geweest om de manier van vuurpijlen afsteken een beetje op te pimpen.

http://www.metronieuws.nl/xl/raar/2016/01/brit-maakt-vuurwerkwiel-met-twee-miljoen-vuurpijlen

ferox

Registered User
Bah bah bah bah. Goede inspiratiebron?! Beetje op te pimpen? Populistisch gelul.

Sorry hoor maar dan kan je beter een andere baan gaan zoeken. Als dit soort stukken uit je pen komen sla je de plank volledig mis.

GMP82

Zilveren Member
Ik haal maar 1 positief punt uit dit hele sensatiegebeuren:

Je kan geen auto opblazen met consumentenvuurwerk.

Voor de rest heeft ie mij betreft een wat te hoog prankster/jackass-gehalte.

painkiller

Registered User
Jongens, jongens, jongens....
Weer lekker door aan het slaan samen?
Colin Furze heeft een (geweldig) YouTube kanaal waar hij allemaal bijzondere/grappige/absurde uitvindingen laat zien.
Dit is toch gewoon lachen om te kijken? Vergelijk het een beetje met mythbusters ofzo. Of kan dat ook echt niet omdat ze dingen opblazen?

Dennis010

Registered User
Doorslaan?

Dit is het zoveel duizendste kanaal, puur voor de hits, dus de centjes en ik heb nog nooit van meneer gehoord.

Twee feiten.

Graag mij niet betrekken in je kruistocht.

ferox

Registered User
Jongens, jongens, jongens....
Weer lekker door aan het slaan samen?
Colin Furze heeft een (geweldig) YouTube kanaal waar hij allemaal bijzondere/grappige/absurde uitvindingen laat zien.
Dit is toch gewoon lachen om te kijken? Vergelijk het een beetje met mythbusters ofzo. Of kan dat ook echt niet omdat ze dingen opblazen?
Ik reageer alleen op het artikel. Niet op het filmpje.

Ik heb ook niks op het filmpje aan te merken. Wel hoe de media er een populistisch verhaaltje bij maakt.

painkiller

Registered User
Ik reageer alleen op het artikel. Niet op het filmpje.

Ik heb ook niks op het filmpje aan te merken. Wel hoe de media er een populistisch verhaaltje bij maakt.

Dat was mij ook duidelijk. Mijn reactie slaat ook zeker niet op jouw post.

Doorslaan?

Dit is het zoveel duizendste kanaal, puur voor de hits, dus de centjes en ik heb nog nooit van meneer gehoord.

Twee feiten.

Graag mij niet betrekken in je kruistocht.

Mijn kruistocht? Laat me niet lachen zeg. Je bedoelt zeker je eigen kruistocht tegen alles wat niet met het normaal afsteken van consumenten vuurwerk te maken heeft.

Uiteraard verdient deze man er geld mee. Hij doet iets waar hij zelf veel plezier aan beleeft en blijkbaar 2.000.000 kijkers met hem. Jij moet toch ook weten dat yt allang geen plek meer is om je homevideos te delen.
Ik neem aan dat je ook geen tv abonnement hebt of iets dergelijks?

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind het op film niet zo spectaculair. Eigenlijk is zijn vuurwerk pantser filmpje nog steeds het gaafst! En de mancave die hij heeft gebouwd is ook episch. Ik vind zijn kanaal en films wel vermakelijk.

Reacties over goede reclame vind ik jammer. Het is geen Nederlander in Nederland. Straks plaatsen we ineens geen san severo of adelfia meer omdat er mensen mee rennen met de batteria en het slechte reclame kan zijn?..

Echter als het reacties op de laatste alinea van metronieuws zijn dan begrijp ik het volkomen. Ik snap sowiezo niet dat dit in het nieuws komt. Komkommertijd?

Koetje

Registered User
Die mancave is echt helemaal te gek! Ik zou daar dan wel graag als enige man in willen zitten. En 12 lekkere wijven.

Bovenaan