Classic Fireworks X-X pijl

3307

Registered User
Ik heb hier een dubbel geladen vuurpijl liggen met de naam X-X van het merk Classic Firework.
Op de stok zit een witte papieren sticker geplakt met de tekst: 2,5" Double Rocket (Brocade Crown - Silver Crackling)

ftdh04.jpg

Ik heb het vermoeden dat het een Engels merk is en ik heb het vermoeden dat deze pijl dus een meerdere soorten effecten verkrijgbaar zijn.

Daarnaast heb ik ook nog 4 Bol Pijlen (4" 3" en 2,5"). Ook op deze pijlen is de tekst in het engels en ook hier zit weer een witte papieren sticker geplakt waarom de grote en het soort effect op is vermeld. Ik vermoed dat deze dus van het zelfde merk zijn, of importeur.

ftdhj9.jpg

Is iemand mischien bekend met deze pijlen of met het merk Classic Fireworks?
Ik wil graag weten of het kwalitatief goede pijlen zijn (Zoja, dan kan ik er meer van halen) en uiteraard wil ik graag weten of mijn vermoedens kloppen. :)

gantpoplin

Registered User
Ik vind die rechter pijl (double) vind ik lijken op een mermaid pijl. Die 2,5" 3" en 4" pijlen ken ik iig niet, maar hmm heb je neit meer info...want losse shells van kruiterij zit ook engelse tekst op dus dat wil niet veel zeggen aangezien engels een internetionale taal is. heb je geen verpakking of iets dergelijks.

3307

Registered User
gantpoplin zei:
Ik vind die rechter pijl (double) vind ik lijken op een mermaid pijl. Die 2,5" 3" en 4" pijlen ken ik iig niet, maar hmm heb je neit meer info...want losse shells van kruiterij zit ook engelse tekst op dus dat wil niet veel zeggen aangezien engels een internetionale taal is. heb je geen verpakking of iets dergelijks.

Die 'double' pijl is zeker weten van Classic Fireworks en niet van Mermaid.

Meer informatie over die bolpijlen heb ik niet helaas. Heb alle bijzondere kenmerken al in de startpost vermeld inclussief een foto.

gantpoplin

Registered User
Er loopt nog een post over 4" bolpijlen...enne Ivanhoe merkte op dat ze op de Bonbridge 4" pijlen leken! Wat wil nou het geval...De 4" bolpijlen van Bonbridge zit maar 75 gram kruit in! Dus dat zegt genoeg.|:(

3307

Registered User
gantpoplin zei:
Er loopt nog een post over 4" bolpijlen...enne Ivanhoe merkte op dat ze op de Bonbridge 4" pijlen leken! Wat wil nou het geval...De 4" bolpijlen van Bonbridge zit maar 75 gram kruit in! Dus dat zegt genoeg.|:(

En de 4" bolpijlen van Bonbridge hebben op het gele etiket dat om de 'motor' zit ook een Engelse instructie tekst?

gantpoplin

Registered User
Jep, ik heb ook wel eens blokken van Bonbridge gehad en daar zaten ook engelse instructieteksten op, meestal zat er dan een witte sticker op met de Nederlandse handleiding... Maar eht zou dus goed kunnen dat het Bonbridge pijlen 4" 75 gram pijlen zijn, maar niets is zeker! Stel dat het wel de 75 gram versie is..dan zou ik ze verkopen, want die zijn echt bagger.

Bovenaan