Chinese rol 50.000

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_Diversen_Chinese_Rol_50000_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Chinese rol 50.000[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td][/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

DioR

Registered User
Tegenwoordig heeft het een nieuw label. Vond de rol niet slecht knallen. Hij snipperde aardig en gaf zeker nog een paar minuten een mooi rooktapijt. Voor een Nederlandse rol goed aan te raden.
Hier is hij versnipperd tijdens mijn 10:00 uur opening met een fluitbakje en een paar knalpijlen.

Laatst bewerkt:

gandalf

Registered User
best leuk idd, je hebt wel het geluk dat je "last" had van een overduidelijke overslag, hierdoor lijkt het iig nog best wat , die mat! Zonder die overslag was het toch een stuk minder geweest.
Wat heb je voor dit matje neer 'mogen' leggen als ik vragen mag?
(edit; slaat zelfs dubbel over, dwz, de mat brand op een bepaald moment zelfs op 3 plekken tegelijk!)

Laatst bewerkt:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Toch denk ik dat de overslag de rol niet veel sneller gemaakt heeft, Kijk maar naar het lont zodra de rol verticaal gaat, snel hoor!

DioR

Registered User
Het begin gaf overslag. Zodra de rol brandde in hangende positie (Verticaal zoals Vonk aangeeft) is de mat dubbel gelaagd. Ik vond het voor een Nederlandse rol echt een goede rol.

Ik had eerst de China Red 50k besteld, maar die kreeg de 50k van Katan. Had er volgens mij 25 euro voor betaald.

gandalf

Registered User
Het is een toevalligheid maar tijdens het hangende gedeelte klapt er nog steeds een gedeelte op de grond en dat eindigd min of meer gelijk met het hangende gedeelte.
Je hoort toch duidelijk dat er plots een behoorlijk versnelling is sec48/49? Dit komt puur door de overslag, 1overslagpunt waar de mat gaat branden is precies in "de elleboog" waar de mat van liggend in hangend overgaat, redelijk goed te zien t/m zeker sec56 brand hij dubbel (dus zowel hangend als liggend) , dan gaat hij nog even enkel door sec, 57,58 en59 en dan komt de eindbom.

Laatst bewerkt:
Bovenaan