WINKEL Chico Feuerwerk

Chico Feuerwerk

Nieuwe Member

painkiller

Registered User
Mooie prijzen lekker dicht aan de grens!
Had me een hoop kilometers gescheeld als ik dit eerder had geweten...

Jullie site werkt trouwens niet heel lekker. Als je naar batterijen gaat laat hij niet direct alles zien.

Knettermans

Bronzen Member
Mooi assortiment en aantrekkelijke prijzen. En goed om te zien dat ze overal aan denken: "Veilig en snel afhalen - coronaproof". ;)

Schuim

Moderator
Medewerker
Nou baal ik best wel dat ze op 2 uur rijden zitten voor me. Zelfs de Goldbomber nog voor de goede prijs!!

maartenvincent

Registered User
En nu ook D-böller, Super 1 en Super 2 van Funke te krijgen.
Niet per volle slof, wat dan weer een beetje raar is (behalve de super 2).
De verleiding is toch groot....

Chico Feuerwerk

Nieuwe Member
En nu ook D-böller, Super 1 en Super 2 van Funke te krijgen.
Niet per volle slof, wat dan weer een beetje raar is (behalve de super 2).
De verleiding is toch groot....
Hallo Maartenvincent,
Per volle slof is ook mogelijk, maar die staat alleen van de Super 1 en Super 2 op de webshop.
Als je wensen hebt, kun je altijd een mail sturen, dan kunnen we je altijd verder helpen.

EHVuurwerk

Registered User
Ik kijk er naar uit om mijn bestelling te komen ophalen!

Hebben jullie tijdens de losse verkoop nog andere producten dan reeds op de site staan?

maartenvincent

Registered User
Net ook een bestelling gedaan.
Die Raptor princess voor €65 kon ik niet laten liggen. Ook nog een paar andere Argento cakes besteld.
Eerste bestelling in 3 jaar tijd 🤯.

@Chico Feuerwerk : er zijn zo te zien geen timeslots, kunnen we gewoon op een willekeurige tijd komen op de gekozen datum?
Is het vaak 's ochtends heel druk, of juist in de avond?

Chico Feuerwerk

Nieuwe Member
Net ook een bestelling gedaan.
Die Raptor princess voor €65 kon ik niet laten liggen. Ook nog een paar andere Argento cakes besteld.
Eerste bestelling in 3 jaar tijd 🤯.

@Chico Feuerwerk : er zijn zo te zien geen timeslots, kunnen we gewoon op een willekeurige tijd komen op de gekozen datum?
Is het vaak 's ochtends heel druk, of juist in de avond?
Hallo Maarten,
Bedankt voor je bestelling. Klopt je kunt gewoon op een willekeurig tijdstip komen. Ik verwacht dat het vroeg in de ochtend en later op de middag/avond minder druk is.
Maar we zorgen er in ieder geval voor dat je bestelling klaar staat. Tot dan!

Chico Feuerwerk

Nieuwe Member
Ik kijk er naar uit om mijn bestelling te komen ophalen!

Hebben jullie tijdens de losse verkoop nog andere producten dan reeds op de site staan?
Fijn om te horen! Afhankelijk van de voorverkoop komen er nog nieuwe artikelen of extra voorraad in de winkel.
We kijken op zo'n moment wat binnen onze mogelijkheden ligt.

Bovenaan