cherrybombs??

vlinderke

Registered User
Ik had ff een vraagje: wat zijn in hemelsnaam cherrybombs? Ze verkopen ze bij zena en zitten per 6 in een pakje. Ze lijken veel op een rookbom.

DeHardcore

Registered User
Ze zijn toch €1,50 bij Zena? Maarja, in ieder geval heb ik er geen ervaring mee want ik kocht ze niet omdat niemand ze goed vond. :*

Tractor

Registered User
Leuke flits? Hou toch op. Ze knallen even hard als een Nederlandse kanonslag en van een flits is amper sprake. Dikke afrader en dat heeft Zena zelf ook toegegeven.

knettergek

Registered User
Die zijn wel degelijk nog verkrijgbaar bij Zena.

Ze lagen nog in de vitrine.

adios

excusez-moi. Zie deel feestvuurwerk thread wat er wel en niet bij baarle op voorraad is. Ze hebben het niet meer op voorraad.

Laatst bewerkt:

nickskuhh-hmd

Registered User
Ik heb er vandaag 60 gehaald.
Een doos met 10 zakjes van 6 stuks, voor 10 euro bij zena.
Zeer goeie prijs voor deze knal vind ik.
Los waren ze 1.50 per 6.

nickskuhh-hmd

Registered User
Van mening veranderd nu ik er meer heb afgestoken haha, sommige knallen lekker maar heel vaak floppen ze alleen of knallen ze als een kanonslag.

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Dan zijn het niet de echte cherrybombs, de echte zijn zo groot als een vuist en zwaar illigaal!

nee hoor ze hebben het hier wel degelijk over de cherrybombs verkrijgbaar bij zena, ik denk dat jij iets anders in gedachte hebt waarvan je denkt dat het een cherrybomb is.

remio

Registered User
ja denk dat hij wat amerikaanse filmpjes heeft gezien, daar komt de naam officieel vandaan, net als zijn vraag over de M-80 knallers enzz. zal wel filmpjes ervan gevonden hebben op het net(roll)

gr remio

Gerhard

Registered User
Bij deze nog even een foto-tje van de Cherrybombs

Ik kan goed voorstellen dat mensen zich verkijken op deze knaller, dit i.v.m het feit dat ze bijna exact hetzelfde eruit zien als de rookbommetjes die gewoon hier te verkrijgen zijn.
Gegroet!

Bovenaan