centipede cracker a.k.a. vlindermat

--sjon beton--

Registered User
ik heb een vraag over dit matje.
is dit een aanrader? zoja kan ik die bij alpeco en/of endruco kopen,en hoe duur is zo,n matje?
alvast bedankt.

p.s. is het met of zonder kvk.

misterBoem

Registered User
Dit zijn denk ik de matjes waar jij het overhebt?

jaimy___my_fireworks_6a___23.jpg

jaimy___my_fireworks_6a___54.jpg

Foto's komen van vuurwerklook hopelijk mag dat.

Deze worden zoals Afcajax al zei volgens mij niet meer verkocht. (loots verkocht deze voorgaaande jaren ook maar zag hem dit jaar niet liggen) Ze knallen wel aardig zo ver ik weet. (heb ze zelf nog nooit gehad) mischien dat andere mebers meer over de knal kunnen vertellen.

m.v.g

misterBoem

zink901

Registered User
Ze knalden aardig hard, misschien wel iets harder dan de Chainthunder, maar het verschil was dat er veel meer tijd tussen de knallen zat.

T

'tbunkertje

Guest
dit kan je totaal niet vergelijken met een mat (persoonlijk). het zijn vlinders in een matvorm maar totaal niet het tempo ervan.
het is een leuk idee, maar vaak waren er Ploffers.

AaLsMeEr

Registered User
ik heb ook is een vissegraat meej mogen maken met behoorlijke vlinders en gingen ook wel hard maar ik zou ze zelf nooit kopen want er zit zoveel tijd tussen de knallen zoals al gezegt is
en dan bedoel ik ook echt lang :r |:(

fakkeltje

Registered User
ney ze worden al ruim een jaar al niet meer verkocht,ik vond het persoonlijk ook geen goede mat,de knallen waren vergelijk baar met een doorsnee nitraat,maar deze matten duurden egt lang ruim 2 a 3 seconden speling tussen de opvolging van de andere knallers ik geloof dat ze tegen de 15 euro waren als ik me niet vergis en je had ze in 2 maten

fakkeltje

misterBoem

Registered User
Ze zullen wel afgekeurd zijn. Het een na het ander verdwijnt op het moment, maar ja daar is al genoeg over geschreven op dit forum.

m.v.g

misterBoem

diesel010

Registered User
Vind het persoonlijk wel jammer dat ze er niet meer zijn, de knallen waren op zich wel lekker, misschien iets hadder zou nog leuker zijn :)

Maar ik vond het wel wat hebben die tijd er tussen, je hebt al zat verschillende matten die wel "op tempo" gaan, dus dit WAS lekker iets anders.

zink901

Registered User
Deze matjes waren al voor het begin van die keuringen verdwenen, ik denk dat er andere redenen voor zijn maar die moet ik je helaas schuldig blijven.

grigor

Registered User
Ik heb deze mat een paar jaar terug ook gehad
wat er bij mij gebeurde was dat er stukken van die vlinders (ik denk dat het kleine stukjes 1a2 cm beton was) tegen me pa aan schoot en ik dnek dat je ze daarom niet meer kan kopen
maar de kanllen zijn wel heel hard

gantpoplin

Registered User
SZo'n mat kun je natuurlijk ook gerust zelf maken aangezien ze toch neit meer te koop zijn... Gewon visco en dan vlinders er op monteren, mooier is als je schietlont hebt, maar leg de vlinders wel redelijk afstand met schietlont uitelkaar want anders is er grote kans dat er 1 onploft en dat de rest al brandend word weggeslingerd;)

Cornel

Registered User

**Foto is niet van mij**

Zijn er al mensen die deze vlindermat hebben meegemaakt,

Heb er wel filmpje van gevonden op internet, maar ben toch wel nieuwschierig wat mensen hiervan vinden;)

Gaat hier dus om een "vlindermat". Het is gewoon een lang stuk schietlont met 7 vlinders eraan.

Laatst bewerkt:

The Barcode Man

Registered User
Klinkt inderdaad erg leuk zo een mat met supervlinders. Maar dit is nogal off-topic als je het mij vraagt. De centipide is een vlindermat met 14 vlinders eraan. Het tempo is echt te zielig voor woorden. Als je een doosje vlinders koopt en deze 1 voor 1 afsteekt ben je sneller als dat de mat gaat:cool:

Bovenaan