Cat 1 vuurwerk

Slomo

Banned
Zojuist er achter gekomen dat happiness Cat 1 zijn! Zijn er nog meer onverwachte Cat 1 stukjes vuurwerk die ik kan inslaan voor het hele jaar door?

Slomo

Banned
Toch leuk showtje mogelijk zo met die kegels, flitspalen, matje van grondbloemen, knetterlinten op een hoopje en happiness:D

Tony

Administrator
Medewerker
Ik zag het ook op de pakjes staan, goed nieuws. Is dit iets voor de webshop Tony?

Ik vind ze niet zo heel goed.
Ik weet wel dat er in 2013 een aantal nieuwe artikelen binnen gaan komen bij de importeurs en uiteraard gaan wij testen en kijken of het iets voor de shop is.

nismo

Registered User
Ik heb ook al goed ingeslagen voor die kleine van mij,Mooi excuus :hehe!:

Laatst bewerkt:

Slomo

Banned
Ik vind ze niet zo heel goed.
Ik weet wel dat er in 2013 een aantal nieuwe artikelen binnen gaan komen bij de importeurs en uiteraard gaan wij testen en kijken of het iets voor de shop is.

Wat kan je niet zo heel goed vinden aan happiness a 0,25ct€?

Slomo

Banned
happines is laatste jaren erg slecht van kwaliteit naar mijn ervaring, alsof het erg haastig is gemaakt, heb al verschillende zien ontploffen

True, knallen wel aardig moet ik zeggen;).
Komt denk ik mede door de idiote prijs van tegenwoordig. voor 25ct kan je ook niks degelijks maken. Maar helaas de gemiddelde consument koopt liever goedkope troep dan eerlijke kwaliteit.

Des al niet te min staan er gewoon wat doosjes en bewaar ik er ook zeker een paar om legaal met te stoeien in de zomer oid:D

adgertic

Registered User
Maar dat is leuk nieuws!
Dat had ik dus nog niet gezien op de doosjes die ik had.
Eens even kijken of mijn stookmaatje er nou nog een paar over had. En anders maar even op zoek of ze al ergens te scoren zijn.

Ik heb in maart een mannenweekend. Toon, gooi die dingen maar snel in de webshop! ;-)

tristen

Registered User
De Happiness wat categorie 1 zijn hebben geen fluit en geen uitstoit van een kleine mine.
Wij hadden ze en er bleef een mini fontijntje over nauwelijks te zien, het kwam net uit de tube...

Bovenaan