Castillo Turis Fallas 2012

Mr_Mascleta

Registered User

Met grote verbazing zat ik deze "finale" te kijken van de firma Pirotencia Turis.

Zonde zonde en Valenciaans onwaardig! Het is vaak gissen achter de pc? Maar dit laatste stuk van deze Castillo is totaal in het water gevallen. Het alom bekende en karakteristieke Valenciaanse waar een finale ook uit moet bestaan namelijk; Pre-Final - Final - waar je een mooie acceleratie moet zien in het schieten van de vele "Carcasas de diferentes efectos y calibres" en ook de begeleiding van o.a " Chicharras" en aansluitend de "Bombardeo" met zijn Aerobato was hier niet te ontdekken maar ook de mislukking in de vorm van het niet onsteken van het deel wat dan wel moest gaan.................of om welke reden dan ook was duidelijk en pijnlijk zichtbaar.
Ik vind het bijzonder jammer met name o.a voor Gaspar zo een aimabele en innemende man dat gun ik hem niet!

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Persoonlijk vind ik het er op lijken dat er iets niet helemaal goed gaat aan het einde...het zou me niets verbazen als er een stuk is blijven staan.

DioR

Registered User
Ik sluit me ook aan bij koen. Volgens mij blijft er in het begin een stuk staan. Het ziet er namelijk wat kaal uit. Daarna gaan de salutes naar mijn mening goed, hij begint langzaam en versnelt lekker. Maar daarna, denk ik eigenlijk dat er een rijtje afgaat wat niet af hoorde te gaan. Erg jammer...

smilli

FPM Filmer
Videos van mijn kant, maar wat zonde van dat einde zeg. Zoals Mr Mascleta ook al aangeeft, absoluut niet gegunt.

USRRobiwan

Registered User
Gaat toch wel veel mis hoor in deze show. Er stond ook niet veel op het veld toen ik een uur of 4 ben gaan kijken. Of ze moeten nog een boel bij gezet hebben maar het leek helemaal klaar te staan. De finale stond bij Turis aan de andere kant (bij de bloemetjes brug) en was niet echt groot te noemen. Ik denk dat ze een heel klein budget gehad hebben en/of er zelf weinig bij gezet hebben.

ener

Registered User
Vorig jaar duurde de eerste show niet langer dan 12 minuten volgens mij, zo slecht vond ik het ook weer niet. Beetje jammer van de finale, maarja shit happens.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Tijdens de eerste avondshow heeft mn ma een paar fotos gemaakt!

P1000904.JPG

P1000908.JPG

P1000915.JPG

P1000925.JPG

P1000938.JPG

Bovenaan