Cape Town (nieuw 2010)

Tony

Administrator
Medewerker
1861_Wolff_Dynasty_Professional_Cape_Town_new_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Cape Town[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]1861[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 13,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]197 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]16[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 20/12/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

pyro_jordy

Registered User
Lekker potje. Mooie effecten voor die €13,50. Ga dit jaar eens wolff vuurwerk uit proberen. Voorgaande jaren ben ik altijd naar Rohan vuurwerk gegaan maar aangezien die dit jaar failliet zijn gegaan, ga ik maar eens wolff vuurwerk uit proberen.

groetjes, Jordy.

polleke45

Registered User
Inderdaad een mooi potje voor 13,50 en pyro_jordy is Rohan echt failliet gegaan want ik ging er normaal altijd wel een deel van mij collectie halen.

pyro_jordy

Registered User
Failliet weet ik niet zeker, maar ze verkopen geen vuurwerk meer aan consumenten. Ze geven nu alleen nog maar shows. De naam is nu ook veranderd in RFI Pyro Events.

maar goed, weer ontopic.

groetjes, Jordy.

maartenvincent

Registered User
Je moet niet vergeten dat crackling de prijs van de cake laag houdt. Als het tweede effect ook 'duur' zou zijn, zou de cake niet zo goedkoop zijn. Ik vind hem prima zo (vooral voor die topprijs!).

Bovenaan