Candy Mountain

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Albert Feuerwerk - Candy Mountain.png

Meer info over de Candy Mountain:
Importeur:
Argento
Collectie: Albert Feuerwerk
Artikelnummer:
AC25-100-1
Netto kruitgewicht: 1600 gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: 25mm
Tijdsduur: 35 sec.
Schietrichting: Z-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
4/1
Effect beschrijving:

100shots in caliber 25mm with the following effects:

1.) Gold strobe mine to blue tail to gold strobe with purple and blue peony;
2.) Green strobe mine to purple tail to green strobe with yellow and purple peony;
3.) Red strobe mine to green tail to red strobe with blue and green peony;
4.) A. Red strobe mine to green tail to red strobe with blue and green peony;
B. Gold strobe, red strobe, green strobe mine to blue tail to blue and purple peony with red strobe, green strobe, gold strobe.

Batch 2022

Batch 2023

Schuim

Moderator
Medewerker
Het is een van de weinige dozen die ik niet durf te kopen uit de stal van Funke. Puur om dat ik hem niet consistent vind over komen.
Als je er de straatfilmpjes van bekijkt oogt die bij de een echt als een topper voor het geld, en de ander als een futloos doosje.

En ja, die kleuren moet je van houden. Ik vind het een echte "lekker is wat anders".

Frank1971

Member
Het is een van de weinige dozen die ik niet durf te kopen uit de stal van Funke. Puur om dat ik hem niet consistent vind over komen.
Als je er de straatfilmpjes van bekijkt oogt die bij de een echt als een topper voor het geld, en de ander als een futloos doosje.

En ja, die kleuren moet je van houden. Ik vind het een echte "lekker is wat anders".
Ik twijfel ook elk jaar en heb hem ook nog nooit gekocht

Gupje

Registered User
Hele mooie box is dit, de kleuren zijn echt waanzinnig. Toch vind ik de push it to the limit wel dikker, maar dat heeft meer met het tempo te maken.

Dit is geschoten met een nieuwe camera (Osmo Pocket 3). Ben nog een beetje aan het stoeien met de kleuren en geluid. Dit is wel met een externe mic (Rode VideoMicro).

Bovenaan