Candles van Bonbridge

Maten kan ik je niet allemaal noemen, zal iemand wel even snel uit zijn hoofd kunnen noemen. ;)

Hier sowieso nog een foto van Bonbridge candles van 1.5" en daaronder 2 foto's van 25mm, maar is denk ik ook Bonbridge:

Alpeco20047vwc.jpg

Alpeco20045vwc.jpg

Alpeco20046vwc.jpg

die van 22,70 is volgens mij de 50mm crosette candle...( ik dacht 8 shots )
en die in het midde is de 2,5'' green jumbo crackling.. ( 5 shots )

adios kruitsnuiver ]:)

Is er iemand bekend met de kracht van zulke candles? Als je die vastzet aan een houten romeinse kaarsenrek, worden dan niet de spijkers/schroeven los getrokken? dient een rek nog verzwaard te worden met bv zandzakken? heeft iemand daar enig idee van met het oog op het veilig afsteken van dergelijke kaarsen/bomberohrs?

er zit aardig wat kracht in zoon candle maar als dat rek goed stevig is denk ik niet dat de schroefjes daarvan kapot gaan enz....maar als je bijvoorbeeld de 2,5'' candle afsteekt zal ik hem ingraven.

adios kruitsnuiver ]:)

Ik heb laatst in zwitserland een 60mm candle van weco afgestoken.

Daar word aangeraden een houten paaltje te nemen die niet groter is dan de candle deze vervolgens een centimer of 20 de grond in te hameren en daar met een spanband de candle aanvast te maken werkte perfect.

Ik heb de 1.5'' Flasing Thunder van bonbrige afgelopen jaarwisseling afgestoken. Is wel een redelijke kaars. Met kvk te koop.

Effect : 8 shots , felle witte tails ( flash ) gevolgd door een redelijk tot harde knal.
Prijs : ik meen 18,50 ( toen destijds )

Heb een eigen rek gebouwd, waar ik altijd mijn spul uit afschiet ( candle's , pijlen enz ) Dus omvallen deed de Flasing Thunder in ieder geval niet bij me ;)

Nu wil ik dit jaar de 2'' Crosette candle's van Bonbrige gaan uitproberen.
Ook de 2.5 inch 5 shots Crackling canlde lijkt me wel een leuke kaars , is deze er btw nog wel bij Alpeco ?

greetz
Anthony bomb

nou mensen ik heb bijna alle candles gehad van bovenstaande fotows

flashing thunder effect wordt hier boven al genoemd

crossette candle 25 mm 8 paarse tails worden de lucht in geschoten gevolgt door een crossette effect wel zeer helder ,maar van de 3 candles die ik had kwamen van de 2 candles het effect naar beneden wat gevolgt wordt door een ontploffing op de grond dus was voor mij niet zo super

jumbo star effect zeer mooi flinke cracling tails wat zeer hoog wordt geschoten super candles als je ze per 3 afsteekt

hoop dat ik een beetje verduidelijking heb gebracht

mvg fakkeltje

Anthony_bomb. zei:
Ik heb de 1.5'' Flasing Thunder van bonbrige afgelopen jaarwisseling afgestoken. Is wel een redelijke kaars. Met kvk te koop.

Effect : 8 shots , felle witte tails ( flash ) gevolgd door een redelijk tot harde knal.
Prijs : ik meen 18,50 ( toen destijds )

Heb een eigen rek gebouwd, waar ik altijd mijn spul uit afschiet ( candle's , pijlen enz ) Dus omvallen deed de Flasing Thunder in ieder geval niet bij me ;)

Nu wil ik dit jaar de 2'' Crosette candle's van Bonbrige gaan uitproberen.
Ook de 2.5 inch 5 shots Crackling canlde lijkt me wel een leuke kaars , is deze er btw nog wel bij Alpeco ?

greetz
Anthony bomb

yo anthony ! ik ben zelf in het bezit van 2 van die candles (flashing thunder )
er zit maar 136 gramm in ? nou was mijn vraag hoe hard gaat dat ding ??
waar kan je de knal mee vergelijken ?? bijvoorbeeld : treuno rocket , groote vlinder, nitraat of tussen in ??
ik ben gewoon benieuwd hoe hard ie gaat ! want ik vindt het een flink groote kaars

alvst bedankt ,

djara

2,5 INCH 8s Peony candle (bonbridge)

beste mensen !

heeft iemand toevalig ervaring met deze candle van alpeco ?
hij kost E 45,-(met kvk natuurlijk)
het gaat om de 2,5 inch 8s peony candle van bonbridge.
de candle heeft trouwens een frans|:( gebruiks aanwijzing!)

heeft iemand toevalig een filmpje of foto`s van de uitwerking ervan ?
ik vroeg me namelijk af hoe groot de uitwerking is ! aangezien de candle 707 gramm sas bevat ! :9 :p
per schot ongeveer 90 gramm:9

groeten djara:9

Huge_Cohones zei:
Beste djara

Ik heb een filmpje voor je...

Linkermuisknopklik
Rapidshare, ©FPM

Hier zie je twee van deze in V-vorm...
Als ik zo het filmpje bekijk, is het geen miskoop.;)

Gr, Huge

echt enorm bedankt huge !

nu heb ik er gelukkig een beeld bij !!
zijn wel flinke boeketten ! :p

thanks and mazzel

Iemand toevallig ervaring met de nieuwe 25mm bomberohrs van Bonbridge!
Zoals ik zie zijn er 5 effecten beschikbaar: Gold/Silver/Red/Blue/Green tail! 8 euro per stuk zijn ze! Zag ze op de foto's van afcajax voorbijkomen met zijn bezoekje van 19-01!

Iemand toevallig ervaring met de nieuwe 25mm bomberohrs van Bonbridge!
Zoals ik zie zijn er 5 effecten beschikbaar: Gold/Silver/Red/Blue/Green tail! 8 euro per stuk zijn ze! Zag ze op de foto's van afcajax voorbijkomen met zijn bezoekje van 19-01!

die bestaan al een ruime tijd!

zijn gewoon candle`s die ballen schieten. :toung: soort van tail effect dus..
je kan er beter een aantal van aanschaffen en dan een rek van bouwen.

Zijn inderdaad alleen maar gekleurde staarten die hieruit komen. Moet je van houden. Worden wel met indrukwekkend geweld gelanceerd, vond ik. Maar verder is het mijn ding niet.

Back
Bovenaan