Cakes met alleen blauwe effecten?!

Tony

Administrator
Medewerker
Kruitsnuivers, ik zoek cake met alleen maar blauwe effecten. Welke effecten dit zijn maakt niet zoveel uit, als het maar blauw is.

shinji

Moderator
Medewerker
Volgens mij is blauwtje de enige cake in Nederland met alleen blauw erin verwerkt. Zelf gebruik ik altijd de Rainbow van Hardix als ik wat blauws wil hebben, spotgoedkoop en door het redelijk grote boeket is het blauw heel duidelijk aanwezig.
En natuurlijk heb je de Wodka Blue van Bonfire nog, en niet te vergeten het monster trio van Wolff, de enige cake met fishes die de moeite waard is.

Laatst bewerkt:

Jean Cross

Registered User
Leuk topic.!

Ben zelf ook opzoek naar blauw voor mijn blauw/goud/zilver finale...

Ik kom in die combi ook niet verder dan de Monster trio, Outrageous, Wodka Blue, Sniper, Blauwtje, Blue Dhalia (single shot mine Cafferata), S.W.A.T. (Blauwe mines met groene leaves), Jumpshot (Combi tussen blauw en groen)... tja, kan zo nog wel doorgaan, maar het is allemaal wat beperkt helaas...

Denk dat je met Blauwtje en/of Monster Trio nog het verste komt qua "BLAUW"...

KruitFreak

Registered User
Cakes met alleen blauw zijn op een hand te tellen en ik kom niet verder dan Blauwtje van Marijn.
Er zijn tal van cakes met blauwe mines, leaves of blinkers maar cakes met alléén blauw zijn gewoon zeldzaam.

R

Ronny Vos

Guest
Het nadeel van de blauwe kleur is dat er van uit china nog weleens een bepaalde soort stof/sas wordt gebruikt voor de kleur blauw.(kan niet op de naam komen)maar deze stof is kankerverwekend en dus verboden.....vandaar wordt er weinig echte blauwe effecten toegepast

bridge

Bronzen Member
Ik denk dat je geholpen bent met de blue peony van bonbridge. 19 sh , 17 euro. Ooit super populair die peony serie. Je kent t vast. wordt nog steeds verkocht.

bridge

Bronzen Member
Bij Edruco nog een variant hiervan, de blue lotus. Maar ook een variant die goekoper is. 11,50 euro voor de ocean. Blue tail to blue peony.15 sh.

Bovenaan