Cake's (hardix)

BMW-freaky

Registered User
Het probleem is dat Hardix Prof. spul officieel nergens verkocht wordt. Niemand weet dus ook wat de inkoopprijzen zijn en daar kunnen handelaren lekker van profiteren. Als iemand je een 25' schots Chry Crackling aanbiedt voor 37 Euro ( Dubbele van wat het bij Alpeco kost ) zeg je ook: Ben jij ff gek!! Maar die Hardix blokken kunnen wel lekker allemaal 1 keer over de kop aangezien er maar een paar zijn die weten wat handelaren daarvoor betalen.

Moet er wel bij zeggen dat Hardix over het algemeen ook gewoon kwaliteit is, wat handelaren een extra reden geeft om er de hoofdprijs voor te vragen.

Big-Boss

Registered User
Jah dat klopt als je voor jouw gevoel beter kan krijgen..
Maar er zijn heel veel mensen zoals ik die nog niet eens weten war je zoiets vandaan haalt.En dan is het al gauw beter al die nederlandse potjes..:p

Laatst bewerkt:

magic sky line

Registered User
Jullie rekenen compleet het risico niet er bij en de benzine kosten en alles van diegene die die dingen kan aan komen.Die gast zal maar gepakt worden voor 1 zon blokje van 25sh.Het is verboden vuurwerk in BELGIË dus ook niet te vergelijken met een 500 grams pot uit nederland.Integen deel er zit 1500pts in dus ik denk dat je nederlandse cake en zowieso niet tegen op kan.
In ieder geval zou ik jullie wel willen vragen voor film en foto materiaal ofso
Iedereen heeft het er maar over wa te duur en te slecht maar ik zie nooit echt goed gegronde redenen om dit produkt in de wind te slaan.
Dus bij deze wie wil me overtuigen met iets van media over hardxi produkten.
Kwa kwaliteit en duurzaamheid en natuurlijk erg belang de prijs...

Dit is onzin, want je rijd niet voor een 25 shots potje naar belgie dan ben je meer kwijt aan benzine dan aan je blokje.

en € 60,- voor zo'n potje is gewoon te duur, omdat er verschillende merken zijn die 25 shots blokjes hebben voor meer dan de helft dan wat jij betaald hebt. Zeker als € 40,- inkoops prijs is, want dan zou het per karton gaan en niet per blokje en dan zou een karton gigantish duur worden.

Big-Boss

Registered User
Teneerste ik heb er niks voor betaald dat heb ik helemaal niet gezegd...
En je leest niet goed wat ik typ.

Ik zeg overtuig me met media materiaal en niet van die teksten...
Dus nog 1x heb je mischien film materiaal waar op blijkt dat dit blokje te duur is voor 25sh???

En hoeso zou het per karton gaan??
Waat staat dat nu weer...

Laatst bewerkt:

magic sky line

Registered User
Teneerste ik heb er niks voor betaald dat heb ik helemaal niet gezegd...
En je leest niet goed wat ik typ.

Ik zeg overtuig me met media materiaal en niet van die teksten...
Dus nog 1x heb je mischien film materiaal waar op blijkt dat dit blokje te duur is voor 25sh???

En hoeso zou het per karton gaan??
Waat staat dat nu weer...

Omdat jij zegt dat het een inkoops prijs is en het word niet ingekocht blokje voor blokje maar in grote hoeveelheden tegelijk waardoor het goedkoper is.

Ik zeg niet dat jij ze per karton koopt want aan je prijs te zien is het viavia gegaan!!

Big-Boss

Registered User
NOGMAALS VOOR JOU OOK
LEZEN AUB!!!

Erstaat ik citeer me eigen ook maar:"worden verkocht.Ik heb vernomen dat de inkoop al dicht bij de 40€ ligt."

Ik heb vernomen dus nooit gezegd dat ik hem heb gekocht voor die prijs of dat ik hem hebt dus laten we aub even Ontopic gaan ik hoop dat het probleem nu klaar is..

joepiedepoepie

Registered User
Ik lees, of ik lees het ook niet goed dat zo'n blokkie van 25sh 1500 gram PTS aan boord zou hebben, geloof me ik denk dat je over een compleet karton van die 25sh praat, als ze de 375 gram halen mag je blij zijn:). En dat Hardix staat voor kwaliteit, bullshit, zoals elk "merk" hebben ook zei uitschieters en net zo goed rotzooi in huis.

THE SHARE-MAN

Registered User
Ik lees, of ik lees het ook niet goed dat zo'n blokkie van 25sh 1500 gram PTS aan boord zou hebben, geloof me ik denk dat je over een compleet karton van die 25sh praat, als ze de 375 gram halen mag je blij zijn:). En dat Hardix staat voor kwaliteit, bullshit, zoals elk "merk" hebben ook zei uitschieters en net zo goed rotzooi in huis.

lol dit blokje is 1500 gram, pts ik weet niet of je het a;lemaal hier lees
en waarom zou een 25 sh blokje geen 1200 gram kunne hebbe. Rare conclusie trekken.:r

Grizmo Raizor

Registered User
Och jongens, laten we er maar over ophouden, het heeft verder toch geen zin om hier te vermelden dat zo'n pot van 25 shots met 1500 gram pts(?) 60 euro waard is of niet. Het wordt dan door beide kanten weerlegd, zowel door de consumenten, freaks en tevens door mensen die er baat bij hebben. Men moet zelf maar uiteindelijk bepalen of men het wilt kopen of niet, alleen zeg ik er nog wel bij "denk eerst goed na, en weet wat je wilt."

Anthony_bomb.

Registered User
Ik keek net op de verpakking van dit 25sh blok waar we het hier over hebben. En er staat op, dat dit blok 3800gram Bruto is. (dus in zijn geheel)
Ik zou wel eens willen weten wat het PTS is, want het maakt me allemaal nieuwschierig.

Een gemiddeld 100shots blok met een kaliber van 29/30mm heeft een PTS van 1500gram. Dus een PTS van 350/400gram (zoals al aangegeven werd) zou best eens een redelijke schatting kunnen zijn, maarja..
Wie weet het PTS exact? Of waar kan ik het vinden?

Grizmo Raizor

Registered User
Toch even snel reageren.. kan het helaas niet laten. Ik denk toch dat er maximaal 25 gram pts. per tube in zit, dit is eigenlijk wel gangbaar voor een pot met 1,2" kaliber. Dus neem ik aan dat deze pot niet meer dan 625 gram kruit bevat. Kan mij echt niet voorstellen (ben zeer koppig) dat ze 60 gram per shot bevatten. Komt toch overeen met ongeveer dat van een 1,5 of 2" tube. Heb hier nog nooit van gehoord, en daarom weet ik het bijna zeker dat dit dan ook niet zo is. Er zou toch wel ergens op de verpakking iets moeten staan!!! Hoe kan het dan dat niemand hier een foto van maakt?

masje

Registered User
Ik zie dat de meesten van jullie 60 euro veel te veel vinden voor zo'n blokje, ik ben het daar niet helemaal mee eens. Als dit een laugh of joy is of een happy starr, dan zou ik het meteen kopen. De effecten hiervan zijn giga mooi vooral van de happy starr. Ik heb ze een aantal jaren geleden een keer gehad maar jammer genoeg ben ik ze de laatste 3 jaar niet meer tegengekomen.
Ik blijf het een aanrader vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:

Lidu Rullezzz

Registered User
alstu !

gelieve foto en filmpje niet op eigen site's plaatsen etc

avp25.JPG

klik

jarikbiz

Registered User
ja inderdaad.. het kruidkwaliteit verschilt ook nog al.. zo heeft de 1 mooie felle kleuren en de andere niet , de ene scherpe lijnen de andere doffe elende.. de ene een rond boeket .. de ander een rond boeket waarvan 20% mist... Maar 60euro blijft wel veel geld, alleen kan je dit nog beter doen dan dat je een 500 grammetje in nederland koopt.

En dat hij niet van alpeco komt zie ik als een voordeel... al die strenge keuringen word het vaak ook niet mooier op(overigens wel veiliger:toung: )

ramon&marijke

Registered User
Na het zien van het filmpje moet ik toch zeggen dat het best een leuk blokje is voor erbij. Of de 60 euro nu veel of weinig is is net wat een g*k ervoor overheeft he..............

Bovenaan