cakeprojecten

Markie

Registered User
Ik ga toch maar projecten maken. Gister het tuinhuis opengetrokken en kwam me een scheepslading aan planken uitzetten, nooit geweten dat dat daar lag :rolleyes:

Ik heb de volgende set-ups, ze staan nog niet vast op de borden en zijn ook nog niet met lont bevestigd omdat ik nog wat twijfel.

Opmerking: als iets op een volgende regel staat (wat betreft hetzelfde bord) dan kan je ervan uitgaan dat dit pas af gaat nadat het gedeelte erboven klaar is, en het dus niet overlapt met wat erboven of eronder staat (in theorie :notrust:).

-Beginbord (voornamelijk aandachtstrekkerij :cool:)
  • 3 x Green Glitter Missile Battery (beko) -->fluitzooi
  • Share the Flare (zena) --> salvo's
  • 2 x Concerto Rosso (dynasty)
  • Temple of Stone (dynasty) --> salvo's

-Waaierbord
  • 2 x messier L + 1 x messier G in W-shape (thor)
  • 2 x battle + 1 x Daybreak in W-shape (dynasty)
  • Stars over Paris (dynasty)
  • Wonderful World (herlat)

-finalebord
  • 2 x Kickstarter (pyroshopper)
  • 2 x Sniper (dynasty)
  • 3 x Silver Salute (dynasty)

----------

Potten die nog los staan
Las Vegas (dynasty)
Panter (dynasty)
Fusion (thor)
Wodka Blue (bonfireworks)
Golden Willow (zena)
Coupe d'Etat (herlat)

+ nog een stuk of 20 Thunderkings die ik in 1 rits kan laten afgaan.. die ga ik denk ik bij de finale toevoegen :)

Ik vind het zeker niet erg om nog wat losse cakes over te houden, maar ik ben benieuwd of iemand nog wat leuke ideeën heeft om te veranderen in de huidige set-up? Ik hoor het graag. Foto's van de resultaten zullen hier morgen volgen.

Laatst bewerkt:

Markie

Registered User
Uiteraard. Op het moment lekker aan het kloten met visco en qm voor het eerste bordje (lawaaibord). Heb besloten om de concertorosso's er toch maar bij te zetten, tussen de s.t.f en temple in. Maar damn het kan nog best lastig zijn om met visco goed uit te rekenen hoeveel afstand je moet nemen en zo, vooral als je het met qm combineert.. voor je het weet heb je ergens 20 seconden pauze of juist andersom.

Markie

Registered User
*Markie heeft eindelijk eraan gedacht om de foto upload functie van het forum te gebruiken :idea:

Eerste bord is klaar. Ontsteking vind linksonderin op de foto plaats. Ik heb lekker moeilijk lopen doen met de fluitbatterijen in de breedte van het bord te zetten, en kwam er net achter dat ik ze natuurlijk net zo goed in de lengte had kunnen plaatsen. In het midden zie je share the flare, dan 2 keer concerto rosso, en rechtsboven de temple of stone. En als het goed is gaan ze netjes achter elkaar, precies in die volgorde af.. Ik heb zo nu en dan rekening gehouden met de lengte van de viscolont waar deze de cake in gaat en de stukken 'pauzevisco' zijn met een liniaal afgemeten, maar het is uiteindelijk allemaal een beetje op gevoel.

Morgen de andere 2 borden, wordt nog wat om 2 w-shapes te maken :toung:

Bovenaan