Ik ga toch maar projecten maken. Gister het tuinhuis opengetrokken en kwam me een scheepslading aan planken uitzetten, nooit geweten dat dat daar lag 
Ik heb de volgende set-ups, ze staan nog niet vast op de borden en zijn ook nog niet met lont bevestigd omdat ik nog wat twijfel.
Opmerking: als iets op een volgende regel staat (wat betreft hetzelfde bord) dan kan je ervan uitgaan dat dit pas af gaat nadat het gedeelte erboven klaar is, en het dus niet overlapt met wat erboven of eronder staat (in theorie :notrust
.
-Beginbord (voornamelijk aandachtstrekkerij
)
-Waaierbord
-finalebord
----------
Potten die nog los staan
Las Vegas (dynasty)
Panter (dynasty)
Fusion (thor)
Wodka Blue (bonfireworks)
Golden Willow (zena)
Coupe d'Etat (herlat)
+ nog een stuk of 20 Thunderkings die ik in 1 rits kan laten afgaan.. die ga ik denk ik bij de finale toevoegen
Ik vind het zeker niet erg om nog wat losse cakes over te houden, maar ik ben benieuwd of iemand nog wat leuke ideeën heeft om te veranderen in de huidige set-up? Ik hoor het graag. Foto's van de resultaten zullen hier morgen volgen.
Ik heb de volgende set-ups, ze staan nog niet vast op de borden en zijn ook nog niet met lont bevestigd omdat ik nog wat twijfel.
Opmerking: als iets op een volgende regel staat (wat betreft hetzelfde bord) dan kan je ervan uitgaan dat dit pas af gaat nadat het gedeelte erboven klaar is, en het dus niet overlapt met wat erboven of eronder staat (in theorie :notrust
-Beginbord (voornamelijk aandachtstrekkerij
- 3 x Green Glitter Missile Battery (beko) -->fluitzooi
- Share the Flare (zena) --> salvo's
- 2 x Concerto Rosso (dynasty)
- Temple of Stone (dynasty) --> salvo's

-Waaierbord
- 2 x messier L + 1 x messier G in W-shape (thor)
- 2 x battle + 1 x Daybreak in W-shape (dynasty)
- Stars over Paris (dynasty)
- Wonderful World (herlat)
-finalebord
- 2 x Kickstarter (pyroshopper)
- 2 x Sniper (dynasty)
- 3 x Silver Salute (dynasty)
----------
Potten die nog los staan
Las Vegas (dynasty)
Panter (dynasty)
Fusion (thor)
Wodka Blue (bonfireworks)
Golden Willow (zena)
Coupe d'Etat (herlat)
+ nog een stuk of 20 Thunderkings die ik in 1 rits kan laten afgaan.. die ga ik denk ik bij de finale toevoegen
Ik vind het zeker niet erg om nog wat losse cakes over te houden, maar ik ben benieuwd of iemand nog wat leuke ideeën heeft om te veranderen in de huidige set-up? Ik hoor het graag. Foto's van de resultaten zullen hier morgen volgen.
Laatst bewerkt: