Caïro Crackling

joszie

Zilveren Member
2024 versie. Was goed, maar bij lange na niet zo dik als vorig jaar. Wellicht deels wat wind, maar burstknallen waren ook minder hard.

Had een karton , maar kon me niet zoveel bekoren als vooraf op basis van afgelopen jaar gedacht.

painkiller

Registered User
Doen het inderdaad prima maar de felle flash flits ontbreekt wel tijdens de burst.
Nog steeds een mooie cake om chaos te creëren.

rodepo

Registered User
ik had het dit jaar voor het eerst, kan dus niet vergelijken met vorig jaar. ik vond het goed omdat de crackling wolken echt groot waren. In vergelijking met 20 en 25 mm crackling bakken die op de markt zijn vind ik de cairo er echt bovenuit komen.

joszie

Zilveren Member
Had een karton, 2024 batch.
Vorig jaar had ik er maar 1 (2023)
Vond hem lang niet zo goed als vorig jaar.
Was een goede kraakbak nu, maar lang ziet zo 'verpletterend' als het jaar er voor.

Zal misschien een mindere batch zijn geweest, ik geloof dat er meerdere freaks wel ouderwets genoten hebben van de Cairo.

Knettermans

Bronzen Member
Ik had dezelfde ervaring, niet zo goed als de 2023 batch qua burst. Qua crackling en boeketgrootte kan ik niet zeggen dat ik echt verschil merkte maar dat blijft ook lastig beoordelen als je ze per 6 schiet en de wind ook nog van invloed is.

Bovenaan