Budget Was 350 euro

ariem

Registered User
Hee mensen, heb dit jaar een budget van 350 euro om siervuurwerk te halen.
Normaal koop ik altijd van die straatpakketten met een hoop korting, alleen worden die dit jaar niet aangeboden door winkeliers. Dus ik zal dit jaar lossen producten gaan kopen, maar zie door de bomen het bos niet meer!
Het maakt mij niet uit hoever ik moet rijden, maar ik woon in de buurt van pyrovoordeel/ huisman vuurwerk.
Wie kan mij helpen met een goed lijstje?

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:

paulus01

Registered User
Re: Budget 350 euro

Als je dicht bij Huisman woont, dan wist ik het wel.

Ik kom vanuit Brabant Zuid Oost daarheen om mijn vuurwerk te halen, dus....:p

Als je er voor 500,- bestelt, krijg je 30% korting en ben je dus 350,- netto kwijt. Let wel even er op dat niet alle artikelen korting krijgen, dit staat ook duidelijk bij de betreffende producten vermeld.

Ik denk dat je daar prima kunt slagen en hele mooie losse producten kunt aanschaffen.

Roykuh25*

Registered User

Helemaal met paulus01 eens! , ik kom ook uit het Zuiden voor Huisman. Top service daar , maar inderdaad je kan eerst zelf kijken wat ze hebben , hele mooie producten van Rubro , Zena etc.

Mocht je echt door de bomen het bos niet meer zien , dan kan ik je altijd wat aanraden wat je bij Huisman kunt krijgen! :)

Ik hoop dat je van dit budget wat moois maakt! Succes!

ariem

Registered User

Lijst aangepast, confusion royal niet leverbaar. Daarom maar een king cobra en heavy legend 25 voor inplaats genomem. En omdat ik het zo erg vond dat de confusion niet meer leverbaar was, me zelf maar de big mamma kado gedaan! Verder nog een paar producten van beko toegevoegd die ik nog over heb van vorig jaar!

Tony

Administrator
Medewerker

Lijst aangepast, confusion royal niet leverbaar. Daarom maar een king cobra en heavy legend 25 voor inplaats genomem. En omdat ik het zo erg vond dat de confusion niet meer leverbaar was, me zelf maar de big mamma kado gedaan! Verder nog een paar producten van beko toegevoegd die ik nog over heb van vorig jaar!

Echte mannen doen dat!

ariem

Registered User

Ik wil er nog een doorlont box bij kopen, weet alleen nog niet welke! Twijfel tussen de volgende boxen, de zena cakebox, raptor rubro, razer rubro. Welke zouden jullie nemen, heb ze geen van alle lijf gezien!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Budget 350 euro

Zena cakebox was super afgelopen oud en nieuw! Die 2 andere boxen van Rubro waren erg goed op hun demo!

Ik zou denk ik wel voor de Razor gaan!

passion fruit

Registered User

Niks mis met je lijstje alleen ben je volgens mij ver boven je budget heen. Dit is een typische pyroverslaving trekje.
Dont worry, je bent niet de enige hier op FPM die daar last van heeft deze tijd van het jaar :tounge:
Ga je alles los schieten of komt er ook een showtje?

Richardus

Registered User

Groot budget man! Snap dat je met het enorme NL aanbod het overzicht niet meer hebt. Tip: keek eerst welke verkooppunten voor jou qua vervoer bereikbaar zijn, dan kun je al een hoop wegstrepen. Ik weet zeker dat je binnen zelfs fietsafstand genoeg kunt vinden om je oudjaarsdag/avond mee te kunnen vullen. Waar een wil is, is een weg!

ariem

Registered User

Niks mis met je lijstje alleen ben je volgens mij ver boven je budget heen. Dit is een typische pyroverslaving trekje.
Dont worry, je bent niet de enige hier op FPM die daar last van heeft deze tijd van het jaar :tounge:
Ga je alles los schieten of komt er ook een showtje?

Het gaat al stukken beter met me normaal was het altijd rond de 1500/ 2000 euro en voornamelijk prof.
Maar met het vuurwerk wat we nu tegenwoordig hebben ga ik geen risicos meer lopen met prof spul.
Dus de verslaving gaat een stuk beter! Ga alles gewoon los schieten, denk dat ik de zena cakebox haal en er een delicous thunder finale pot aan vast maak! Heb ik toch een beetje geweld aan het einde van de box!

passion fruit

Registered User

Je hebt groot gelijk. Het consumentenvuurwerk van Nederland is er behoorlijk op vooruit gegaan de laatste jaren.
Er is genoeg mooi spul te krijgen anno 2013 wat mijn inziens weinig onderdoet voor (semi)profspul. Zeker als je kijkt naar de finale cakeboxen die sinds vorig jaar te krijgen zijn.
De DT doorlonten op cake 4 van de Zena CB and you are GO!
Veel plezier met stoken over een paar weekjes!

painkiller

Registered User

Erg mooie lijst hoor.
Wel. Reemd dat je over je begroting heen bent gegaan, ik heb daar nooit last van :embarrased:
Ik wil er nog een doorlont box bij kopen, weet alleen nog niet welke! Twijfel tussen de volgende boxen, de zena cakebox, raptor rubro, razer rubro. Welke zouden jullie nemen, heb ze geen van alle lijf gezien!

Ik zou persoonlijk voor de Raptor gaan. Ik heb alle cakes live gezien en was daar het meest van onder de indruk.

Bovenaan