Breeschoten "de Kruiterij" of BEKO

pasiee

Registered User
Hallo

Zouden jullie me kunnen helpen met het kiezen of ik Breeschoten "de Kruiterij" neem of BEKO

ik zou graag voor en nadelen willen weten als hier kenners zijn of mensen die vaak een van die merken neemt en het gaat dan vooral om siervuurwerk zoals potten.

(Ik vind ze allebei niet echt top)

Alvast Bedankt,
Pascal

Son-T

Registered User
Ik zou gaan voor Zena Nl ,Volop keus en schappelijke prijzen. Pijnacker moet te doen zijn vanuit de Hoeksche waard.

pasiee

Registered User
Bedankt voor de reactie maar ik zoek eigenlijks iets in de hoeksche waard ;) ik ga toch nog maar ff googlen voor winkels in de HW

pasiee

Registered User
Ben eruit ga waarschijnlijk toch voor Breeschoten "de Kruiterij" omdat het vorig jaar toch wel aardig was en ze nu een nieuwe collectie hebben (Dragon-Line).

Als je nog een aanvulling weet bijv welke potten mooi zijn en welke niet aan te raden zijn dan hoor ik dat graag ;)

Iedereen bedankt voor de info !!!

polleke45

Registered User
Ben eruit ga waarschijnlijk toch voor Breeschoten "de Kruiterij" omdat het vorig jaar toch wel aardig was en ze nu een nieuwe collectie hebben (Dragon-Line).

Als je nog een aanvulling weet bijv welke potten mooi zijn en welke niet aan te raden zijn dan hoor ik dat graag ;)

Iedereen bedankt voor de info !!!

Hele drgn line is aan te raden en kijk ook eens naar hun rocking rodeo lijn.

shinji

Moderator
Medewerker
ben vanavond bij een demo geweest van Breeschoten, maar t enige spul wat de moeite waard was, zijn die copieen van Bonfire. Die Rockin Rodeo, oeh, die is echt matig. Zei tegen m'n zoontje nog," toen ik jong was waren de luchteffecten beter". En dat is heel lang geleden

pasiee

Registered User
Ik heb de Dragon Line Switch besteld en PROFESSIONAL STYLE 9 + Mortier Rocket XXL besteld en nog wat kleinere dingen zoals kanonslagen en Single shot mortiertjes omdat ik dit jaar niet zo veel te besteden had.
Kreeg wel de Explosion 19 schots Cakebox t.w.v. E 20,00 gratis ;)

polleke45

Registered User
Ik heb de Dragon Line Switch besteld en PROFESSIONAL STYLE 9 + Mortier Rocket XXL besteld en nog wat kleinere dingen zoals kanonslagen en Single shot mortiertjes omdat ik dit jaar niet zo veel te besteden had.

Mooie keus: drgn line switch. Ik vind dit een unieke cake ook is de gratis explosion niet mis als je er nog geen filmpje van hebt gezien:

KoenL

Registered User

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met die pijlen straks. Hopelijk zijn ze hun prijs waard.

Poziloc

FPM Hangouderen

Het gaat er niet om of je veel of weinig te besteden hebt! Het gaat om het plezier!

Bovenaan