Borculo

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wanneer: 01-Sept-2011
Plaats: Borculo
Provincie: Gelderland
Wie: Pyromax
Kaliber: Waarschijnlijk consument ondersteund met prof. candles en mines. (ruimte is 100 -120 meter)
Tijd: 20.30
Waarom: Feestweek / Kermis
Extra Info:
bekendmaking

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik ben er gister geweest en stond er toch even van te kijken!!

Een show die de laatste jaren getekend werd door saaiheid, pauzes en weinig variatie kreeg toch in 1x een heel ander gevoel.

De show werd begonnen met de standaard fonteinen, maar daarna gelijk wat shells de lucht in (denk 2,5") en een meute salutes dr in.
Heerlijke opening.

Daarna een lekker gevarieerd aanbod gehad van consumenten cakes, profcakes en dat weer gecombineerd met shells.
Daarna shells opbouwend van 2,5 naar 4"ers die af en toe over kwamen als een groter kaliber.

Falling leaves,
(cilinders aan het geluid te horen) meerslagen salute.
Shell of shells.

Een gouden regen finale die je gerust kwa opbouw Japantag in het klein kon noemen.

En als klapper op de vuurpijl een lading salutes in oplopend kaliber (kwam over als 2,5. 3 en 4") naar ik denk 2" 2,5 en 3".

Hulde!
Ik heb lang niet meer genoten van zoon "kleine" Nederlandse show!

EDIT: veld is daar 230m naar mijn weten

Laatst bewerkt:

chevre

Registered User

Het begin met de fonteinen ontbreekt. Het gevoel van schuim kan ik onderschrijven. Voor een "kermis vuurwerk' niks mis mee.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Gave film man! En leuke review van Schuim!
Had er niet bij stilgestaan, maar als je het hele sportpark zo'n beetje afsluit, dan haal je net zo'n beetje 200 meter (4")

Bovenaan