• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Borculo 15 December

Mooie show van 15 dec. alleen omdat we ook net een paar maand geleden het septemberfeest gehad hebben met een erg mooie show, was dit voor mij natuurlijk wel weer even terugschakelen naar het consumenten vuurwerk.

weet trouwens iemand wie de vuurwerkshows van het spetemberfeest in borculo doet?
ik vindt het altijd erg mooie shows

groeten Djpyro

maar wie komt er nog dan op de show in borculo van 2007?

ik zeker wel.

tsou(het zou) wel vet(leuk) zijn om daar eens agter(achter) de schermen te kijken (bigg)

Post aangepast ivm verwijderde post .

Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Bovenaan