Boogieman lijstje 2013-2014

Boogieman

Registered User
We zijn er weer! Dit jaar geen ruim budget ivm einde relatie, verkoop huis en inrichten van het nieuwe huis... :sad: En om niet te vergeten de aanschaf van een andere auto :tounge:

- Buurt Assortiment
- Ghostrider ( geen idee of het wat is)
- Heavy Legend Super Blinking Willows
- Heavy Legend Killer Instinct

- gratis : Fresh Favorite

Bij het afhalen koop ik nog wel wat spul als HL 16's e.d.:)

Laatst bewerkt:

funkie x

Registered User
ja ik snap het, het is nooit leuk als je moet minderen! je wil altijd gelijk aan vorig jaar/ meer dan vorig jaar haha.
nou, gewoon lekker genieten en vast sparen voor het volgende jaar !!

Boogieman

Registered User
Update!

- Buurt Assortiment
- Ghostrider ( geen idee of het wat is)
- Heavy Legend Super Blinking Willows
- Heavy Legend Killer Instinct
- Heavy Legend 16's (2x)
- Hysteria
- Secret Sniper
- Hot hot hot
- Ghostking (om aan de 50€ te komen :p)

- gratis : Fresh Favorite
- gratis : Paradise Palms

passion fruit

Registered User
Als freaks willen we natuurlijk elk jaar flink losgaan met het vuurwerk dat snap ik. Maar het leven bestaat uit meer dan alleen vuurwerk dus soms moeten we hoe pijnlijk ook de prioriteiten ergens anders plaatsen.
Ik ben blij voor je dat er nog budget was om wat te halen dus gelukkig kun je net als je medefreaks op de dag der dagen alsnog stoken.
Veel plezier met het stoken alvast! :happy:

boozebelly

Registered User
Soms liggen de prioriteiten nou eenmaal ergens anders en moet je noodgedwongen wel een stapje terug doen. Dat heeft het merendeel van de freaks vast wel eens meegemaakt. Ik ook in ieder geval. Het blijft in principe ook "maar" vuurwerk he. Als je je hobby/passie boven de echt belangrijke dingen in het leven gaat plaatsen kom je in de problemen (verslaving). Wees blij dat jij je op dat gebied in kunt houden en realistisch weet te blijven. Desondanks heb je er gewoon een mooie selectie vuurwerk van weten te maken. Leuk vooravond spul en een aantal middernacht waardige cakes. Geniet ervan en wie weet zit je volgend jaar weer wat ruimer in het budget. Een jaar stelt toch geen drol voor, een poep en een scheet en het is weer voorbij :tounge:

D

Deleted member 17038

Guest
Soms liggen de prioriteiten nou eenmaal ergens anders en moet je noodgedwongen wel een stapje terug doen. Dat heeft het merendeel van de freaks vast wel eens meegemaakt. Ik ook in ieder geval. Het blijft in principe ook "maar" vuurwerk he. Als je je hobby/passie boven de echt belangrijke dingen in het leven gaat plaatsen kom je in de problemen (verslaving). Wees blij dat jij je op dat gebied in kunt houden en realistisch weet te blijven. Desondanks heb je er gewoon een mooie selectie vuurwerk van weten te maken. Leuk vooravond spul en een aantal middernacht waardige cakes. Geniet ervan en wie weet zit je volgend jaar weer wat ruimer in het budget. Een jaar stelt toch geen drol voor, een poep en een scheet en het is weer voorbij :tounge:

Wat hij zegt :smiling:
Ik weet niet precies wanneer maar ik had ook een jaartje dat ik in plaats van 800/600 ineens terug moest naar 150!

Ik hoop dat je ervan gaat genieten en veel moois in je omgeving kan zien!

Boogieman

Registered User
Tnx mannen!

Ik weet dat het verstandig is, maar heb wel moeite om me in te houden haha

Scheelt dat de weersvoorspellingen (helaas) niet al te positief zijn, vind ik het zonde van het geld en koop ik niet meer :p

Ik ga er iig van genieten, ik weet wat ik gekocht heb, zat vorig jaar ook in mijn collectie.

passion fruit

Registered User
Tnx mannen!

Scheelt dat de weersvoorspellingen (helaas) niet al te positief zijn, vind ik het zonde van het geld en koop ik niet meer :p

Ik ga er iig van genieten, ik weet wat ik gekocht heb, zat vorig jaar ook in mijn collectie.

Oooh wat hoop ik toch erg dat je ernaast zit wat betreft het weer. :tounge:
Dan kunnen we als freaks tenminste helemaal los gaan! Al het moois dat we zorgvuldig bij elkaar gespaard en gekozen hebben het hele jaar door mag wat mij betreft over 2 weken volledig de lucht in gaan! :happy::hehe!:

painkiller

Registered User
Tnx mannen!

Afkloppen, afkloppen!!!!

Toch een mooie lijst geworden hoor daar ga je zeker plezier aan beleven om 0:00.

Misschien dat je voor volgend jaar vanaf januari iedere maand geld in een potje kan doen om zo de boel bij elkaar te sparen. Je mist het geld dan niet echt en aan het eind van het jaar doet het niet zo'n pijn.

Zoals gezegd zijn er belangrijkere dingen in het leven dan vuurwerk al zijn het er maar verrekte weinig :tounge:

Boogieman

Registered User
Foto update :)

DSC_0126_zpsed889831.jpg

Bovenaan